רועי ואסתי איפרגן אדריכלות

אדריכלות בית פרטי

אם יש משהו בו אני, אסתי איפרגן אוהבת לעסוק הכי הרבה זה אדריכלות בית פרטי. הסיבה לכך היא שכאן יש לי את הזכות ליצור מבנה שהוא עבורי ממש יצירת אמנות לכל דבר, אבל כזו שיש מי שיכול לחיות בתוכה.

אדריכלות בית פרטי במה מדובר?

אדריכלות בית פרטי היא תורה שלמה שמאפשרת לי לקום ולשחק ממש בכל בוקר מחדש. אני מאמינה כי יש לי את הכלים להפוך את החיים של הלקוחות שלי נעימים יותר וטובים יותר. אם אתם רוצים לשמוע על תכנון אדריכלי לבית פרטי ולקבל קצת השראה והכוונה, אתם בהחלט מוזמנים להמשיך לקרוא.

אדריכלות בית פרטי היא לא מובנית מאליה

הדבר החשוב ביותר להגיד מההתחלה על אדריכלות בית פרטי הוא שבגדול אנחנו מדברים על שני סוגים של לקוחות. יש את אלו שזה ממש לא הבית הראשון שלהם וככל הנראה גם לא יהיה הבית האחרון. אלו האנשים שבחרו בנדל"ן כדרך לחיים ולכן הניסיון שלהם בתחום בתוספת הידע שלהם הוא משהו שאנחנו לא יכולים בכלל לא להתייחס אליו לאורך יצירה של אדריכל בית פרטי.

לעומת המנוסים והוותיקים יש את הזוגות הצעירים ואלו שעבדו קשה כל החיים שלהם כדי שבסופו של יום יהיה להם הכסף הדרוש כדי לבנות בית. אדריכלות בית פרטי במובן הזה הוא ממש לא דבר מובן מאליו. אדריכלות בית פרטי היא משהו שצריך להתייחס אליו במלוא הרצינות משום שאנחנו מדברים על מי שמשקיעים את כל הכסף שלהם בנכס חד פעמי. מכאן שכבר בקשרי אדריכל לקוח חשוב להיות עם עיניים בראש ורגליים על הקרקע.

פרויקטים אחרונים

אדריכלות בתים פרטיים היא בראש ובראשונה מותאמת ללקוח

אדריכלות בתים פרטיים בניגוד לסגנון עיצוב עליו אפשר לדון וכמובן שניתן לשלב בתוך אדריכלות בית פרטי, היא אדריכלות שממש מותאמת ללקוח. אדריכלות בתים פרטיים היא אדריכלות שמותאמת לטעמו של הלקוח בהתאם לרצונותיו והיא אדריכלות שנעשית בידי אדריכל בתים פרטיים שהמטרה שלה ליצור חלל המתאים בדיוק לצרכים של הלקוח.

תכנון אדריכלי לבית פרטי אם כן הוא לא משהו שאנחנו יכולים לעבוד עליו בלי שיחה מעמיקה עם הלקוח בתוספת דוגמאות שיאפשרו ללקוח להבין בדיוק לקראת מה אנחנו הולכים.

הרבה פעמים לאדריכל קשה לזכור כי הלקוח לא תמיד מבין את המושגים שנמצאים אצלו בראש תדיר. לכן קודם כל הכי חשוב זה לפשט לאורך כל התהליך של תכנון אדריכלי לבית פרטי ללקוח את הדברים. אין מה לעשות, כאשר אדם משקיע את כל כספו הוא רוצה להיות בטוח שהוא יודע מה תהיה התוצאה בסוף. אדריכלות בית פרטי אם כן היא מה שצריך להתאים ללקוח בראש ובראשונה.

כאשר אנחנו ניגשים בעזרת הכלי של אדריכלות בית פרטי ללקוח אנחנו צריכים לקחת בחשבון את כל המשתנים שכוללים החיים שלו ולהכניס אותם לתוך הבית במידת האפשר. אם זה על ידי יצירה של מרחבי משחק לילדים, מקום בו הזוג יכולים לקיים אינטימיות ונקודה בה שניהם יכולים לעבוד לאור המגיפה המשתוללת.

אדריכלות בית פרטי היא גם בפנים וגם בחוץ

אדריכלות בית פרטי היא לא משהו שיכול להתקיים רק בתוך הבית. אלא יש לבצע עבודה גם על המרחב החיצוני. הסיבה היא שאין שני לרושם ראשוני, כלומר, המראה של הבית הוא הראשון שאנחנו קולטים בעין וזה לבד צריך לתת תחושה של רגיעה ונוחות.

זה נכון שיש נטייה לחלקים החיצוניים של הבית לא להיות מטופלים כמו החלקים הפנימיים, אבל כאשר מדובר על אדריכלות בית פרטי אנחנו צריכים לזכור כי בין היתר ממש מדובר על תעודת הזהות של אדריכל מנוסה ומוצלח.

התהליך הוא תהליך בו אנחנו אחראיים מההתחלה ועד הסוף

הכיף הגדול בתהליך מהסוג הזה הוא שבין היתר מזמינים אותנו להיות אחראיים מההתחלה ועד הסוף. אנחנו יכולים לבחור את סוג החומר ממנו יהיה עשוי הבית, אנחנו יכולים לבחור את כל האלמנטים שיעטרו את הבית, אנחנו יכולים ליצור סיפור שלם.

מה שבעולם של עיצוב פנים לעתים אי אפשר לעשות בגלל המגבלות המובנות של המרחב. התהליך הוא תמיד תהליך בו עלינו לחשוב על כל פרט. מה שלעיתים יכול להיות אולי מטלטל או מטריד הוא גם הזדמנות גדולה שממש לא כדאי לוותר עליה.

הכי טוב זה לבוא עם רעיונות מצולמים והשראות לעיצוב

כמו שאדריכל מגיע עם רעיונות כך גם הלקוחות צריכים לעשות איזה חשיבה לפני היציאה לדרך ולדון עם עצמם איך הם מעוניינים שהבית שלהם יראה בסופו של יום. לא תמיד קל להגיע לרעיונות אבל לכן היום יש כל כך הרבה אלטרנטיבות ונקודות בהן ניתן להכיר סגנונות עיצוב ודרכי חשיבה.

ככל שתתרגלו ותעשו את זה יותר כך יבואו יותר רעיונות ויותר דברים מקוריים יהפכו את הרעיונות שלכם למה שהוא בסוף היום בר ביצוע.

להצעת מחיר מותאמת אישית - מלאו את הפרטים!

אני מזמינה אתכם להתחיל את התהליך איתי ביחד

עולם האדריכלות הוא עולם מרגש ונפלא בו אנחנו יכולים להגיע לשיאים יוצאי דופן. אני מזמינה אתכם להיות חלק מהדרך הזו ולהביא את עצמכם תוך יצירה של הבית שלכם.

5/5 - (8 דירוגים)
דילוג לתוכן