רועי ואסתי איפרגן אדריכלות

אדריכלות בתים קומה אחת

יש מי שחושבים שאם מדובר על קומה אחת אין מה לעשות, אבל מה שיפה בכל מה שנוגע לתחום העיצוב והאדריכלות הוא שלעולם אנחנו נמצאים בתוך עולם שפשוט מלא בהרבה מאוד אפשרויות שאנחנו תמיד יכולים לשחק איתן. אדריכלות בתים קומה אחת היא עולם שלם שמאפשר לרבים להגשים את החלום שלהם ולהפוך את פיסת האלוקים הקטנה שלהם יפה יותר בעיניהם.

תכניות אדריכלות בתים פרטיים קומה אחת

בין אם אדריכלות בתים קומה אחת היא עבור בית פרטי ובין אם מדובר על סטודיו, תכנון אדריכלי לבתים קומה אחת הוא כמו לוח מלא בצבע שאנחנו שופכים על דף לבן. אין אדריכל או מעצב פנים שלא חושב מה הוא יכול להוסיף לדף הזה כדי להפוך אותו מיוחד באמת. אם מעניין אתכם לשמוע על אדריכלות בית קומה אחת, המשיכו לקרוא.

אדריכלות בתים קומה אחת – תכנון פונקציונלי ומותאם לבני המשפחה

אני – אסתי איפרגן אדריכלית ומעצבת פנים מנוסה מכירה את העבודה היטב ואשמח לעזור לכם בכל מה שאני יכולה. אם אתם מעוניינים לקבל סיוע פרטני ונקודתי על אדריכלות בתים קומה אחת אני מאמינה שיש לי את הכלים ללוות אתכם לאורך התהליך ולהביא אתכם למקום אליו אתם מקווים להגיע בסופו של דבר. אם אתם רוצים לשמוע עוד על אדריכלות, זה הזמן להתחיל:

פרויקטים אחרונים

אדריכלות בתים קומה אחת – חלוקה נכונה של החלל

רק שתדעו שכאשר מדובר על אדריכלות בתים קומה אחת, דווקא הצמצום הוא מה שמעורר את האתגר ואת היצירתיות. זאת משום שכאשר אנחנו מדברים על אדריכלות בתים קומה אחת אנחנו צריכים ליצור שני דברים שכאילו מתנגשים האחד עם השני. מצד אחד המטרה היא ליצור חלל נעים, מזמין וכזה שנותן תחושה של גודל. מה שהוא לעיתים אתגר כאשר אנחנו מדברים על אדריכלות בית קומה אחת, הרי אין בהכרח מספיק מקום.

מהצד השני, אדריכלות בית פרטי צריכה כמובן לשקף את הצרכים של מי שמזמינים את העבודה. אדריכלות בתים קומה אחת היא אדריכלות שאנחנו משקיעים בה לא מעט מחשבה כדי שבסופו של יום שני העקרונות הללו יוכלו להתקיים זה לצד זה בלי הפרעה. לכך גם מין הסתם, דרושה גם מיומנות וידע מקצועי רב.

אדריכלות בתים קומה אחת משתמשת בכל מה שיש

לכל דירה יש יתרונות וחסרונות. הדבר נכון גם בפרויקט שהוא עיצוב בתים קומה אחת. היתרונות למשל יכולים להיות נופים עוצרי נשימה המופיעים במרפסות, הם יכולים להיות בלוקיישן, יכול להיות שהדירה מוארת מאוד, חמה, קרה, כלומר, יש לכל דירה נתונים טבעיים שיכולים להביא יתרון מסוים.

העבודה של אדריכלות בתים קומה אחת היא להבין מה החסרונות ומה הכלים המקצועיים שנמצאים אצלנו ביד שיאפשרו לנו לפתור כל בעיה. אין תחום בו אנחנו לא יכולים למצוא פתרונות. על בעל המקצוע להיות מיומן מספיק וכמובן יצירתי, כדי להגיע לפתרון טוב ונכון בסופו של דבר.

אדריכלות בתים קומה אחת היא גם כן תהליך

יש כמו מעין ציפייה כזו. כאשר מדובר על אדריכלות בתים קומה אחת שהעבודה תיעשה בזריזות. אבל גם כאן אנחנו מדברים על תהליך. אנחנו מדברים על עבודה שדורשת לא פעם ולא פעמיים שורה של תיקונים. חשוב לזכור את זה ובעיקר לנשום עמוק.

אדריכל בתים פרטיים מומחה בתהליך שבסופו המטרה היא גם לקבל את ההיתרים הנדרשים עבור השיפוץ וגם לתת ללקוחות את המענה לו הם מחכים. אדריכלות בתים קומה אחת היא עולם שלם של יצירה והיא משהו שאנחנו צריכים לנשום לפני שאנחנו נכנסים אליו כדי לבצע אותו על הצד הטוב ביותר בסופו של דבר.

אדריכלות ועיצוב בתים קומה אחת צריכה תקציב

כאמור, זה שמדובר על פרויקט אולי קטן יותר לא אומר שהעקרונות הבסיסיים לא צריכים להתקיים בו. אדריכלות בתים קומה אחת צריכה להיעשות על פי תקציב מוגדר מראש. כל תהליך של בניה או שיפוץ הוא תהליך מורכב שלא פעם מביא למועקה ולקשיים.

ככל שהתקציב יהיה ברור יותר מהרגע הראשון כך הסיכוי שזה יספיק עבור מה שתרצו לעשות יהיה גדול יותר. לא רק זה, אתם גם תרגישו נוח יותר לאורך כל התהליך כל עוד תדעו שיש לכם כסף ששמתם בצד בדיוק עבור המטרה הזו.

להצעת מחיר מותאמת אישית - מלאו את הפרטים!

זה הזמן לאסוף רעיונות

אז מה אם אתם לא מומחים בתחום? אתם לא יכולים לאסוף רעיונות? אדריכלות בתים קומה אחת יכולים להיות הפרויקטים הכי יצירתיים שיש. זה הזמן שלכם לאסוף את הרעיונות שלכם ולחשוב מה הדברים שיעשו לכם את העבודה, מה יגרום לכל להיראות טוב יותר בעיניכם בסופו של דבר.

האפליקציות השונות והאינטרנט מלאים כולם בדוגמאות של המעצבים הטובים בעולם. אם אתם רוצים ליהנות מהתהליך באמת, זה הזמן שלכם ללכת ולספוג קצת השראה.

אדריכלית ומעצבת פנים לבתים פרטיים

אם יש לכם עדיין שאלות על התחום ואתם צריכים הכוונה מקצועית ונכונה, חשוב שתפנו למשרד אדריכלות ועיצוב פנים שיהיה כאן כדי להושיט יד ולעזור בתהליך התכנון והבנייה. יחד אתכם בתהליך משולב נוכל לתכנן את בית חלומותיכם ונראה איך הוא רוקם עור וגידים עד לקבלת טופס האכלוס. מזל טוב!

5/5 - (8 דירוגים)
דילוג לתוכן