רועי ואסתי איפרגן אדריכלות

איך בוחרים אדריכל ומעצב פנים?

האמת היא שאין תשובה אחת לשאלה איך בוחרים אדריכל ומעצב פנים. הרי כל אחד מאיתנו הוא מיוחד והצרכים שלו שונים. אבל בכל זאת אם נגדיר באופן ברור יותר איך בוחרים אדריכל ומעצב פנים אנחנו אולי נתחיל ממקום אחר, נתחיל מהשאלה היא עבור מה אנחנו שואלים איך בוחרים אדריכל ומעצב פנים.

הגדרה מראש של הצרכים

על ידי הגדרה של הצרכים הייחודיים שלנו בתור לקוחות יהיה קל יותר לענות על השאלה הזו בסופו של דבר. נשמע אולי מסובך או אפילו 'רוחני'. אבל אני בטוחה שאם תשארו איתי עוד קצת תגלו מהר מאוד כי עבור התשובה לשאלה איך בוחרים אדריכל ומעצב פנים יהיו לכם תשובות טובות יותר אותן תוכלו לענות.

פרויקטים אחרונים

אל תתפשרו בבחירת האדריכל או המעצב

שמי אסתי איפרגן ואני אדריכלית ומעצבת פנים במקצועי. אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר במידה ואתם מחפשים אדריכלית ומעצבת פנים מנוסה. אני עובדת בתחום כבר חמש עשרה שנים ומאמינה במקצועיות בלתי מתפשרת, שיפור של יכולות ומיומנות וכמובן, למידה כל פעם מחדש שכוללת בין היתר פיתוח של הכלי שהוא הקשבה לכם בתור לקוחות עבור הצרכים שלכם.

אני מאמינה כי יש לאדריכלות ועיצוב פנים את הדרך לשנות ולשפר את החיים שלכם ואני אשמח ללוות אתכם בתהליך במידה ותהיו מעוניינים בכך. אני מזמינה אתכם לפנות אלי בכל שאלה במידת הצורך.

איך בוחרים אדריכל ומעצב פנים – שלב השאלות

כאמור, על מנת שנוכל לענות על השאלה איך בוחרים אדריכל ומעצב פנים אנחנו קודם כל צריכים לשאול את עצמנו מה הדברים שמייחדים אותנו בתור לקוחות. כאן נכין רשימה קצרה של סעיפים שיעזרו לכם לענות על השאלה איך בוחרים אדריכל ומעצב פנים.

האם אנחנו מסוגלים לשחרר

לא מדובר על שאלה שיפוטית. כלומר, אם אנחנו מדברים על איך בוחרים אדריכל ומעצב פנים אין זה אומר כי אתם צריכים להלקות את עצמכם ולשאול את עצמכם מה הדבר הנכון לעשות. אנחנו כן צריכים לשאול האם אתם, בתור לקוחות, יודעים לשחרר או שאתם אוהבים לשלוט בפרטים הקטנים.

מדוע זה חשוב כל כך לשים את הדברים הללו על השולחן? משום שלא כל אחד יודע איך עושים את זה וזה בסדר, בדיוק בשביל זה אנחנו מציפים את השאלות הללו. אם אתם צריכים שישקפו לכם את התהליך כל הזמן, שיסבירו לכם איפה אנחנו נמצאים לאורך התהליך התשובה בין היתר על השאלה איך בוחרים אדריכל ומעצב פנים במקרה שלכם תהיה, אדריכל ומעצב פנים שיודע לשקף את התהליך לאורך הדרך.

האם יש סגנון מסוים שאנחנו בתור לקוחות אוהבים?

מטבע הדברים, משום שעולם העיצוב והאדריכלות קצת דומה לאומנות, השאלה איך בוחרים אדריכל ומעצב פנים מומלץ תהיה דומה לשאלה איך בוחרים ציור של אמן מסוים? לפי טעם אישי כמובן. אתם יכולים לבקש, זה לגיטימי ונפוץ, תיק עבודות מסודר שיעזור לכם להבין האם מדובר על מי שאתם חושבים שיכול לתרום לכם וליצור בבית שלכם את החוויה שאתם מעוניינים בה. איך בוחרים אדריכל ומעצב פנים? בין היתר על פי הטעם האישי שלכם.

על ידי הגדרה של תקציב

מטבע הדברים על השאלה איך בוחרים אדריכל ומעצב פנים צריך לענות גם במישור הכלכלי. הגדרה של תקציב היא ממש קריטית כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם יוצאים לתהליך בכיף ולא מתוך תחושה של מצוקה. הגדרה של תקציב היא ממש קריטית כדי שתרגישו טוב לאורך התהליך. לא מדובר על משהו שאתם צריכים להרגיש לגביו שלא נעים לכם ממנו. מדובר על צורך לגיטימי וכמעט אלמנטרי עבור רבים בעולם וגם עבורכם.

כמובן שאם אתם שואלים את מי שעוסק בתחום תמיד, אציין שמכיוון שמדובר על האופן בו אתם יכולים לשנות את איכות החיים שלכם במידה משמעותית, שווה להשקיע כמה שקלים נוספים כדי שתהיו בטוחים שאתם בוחרים נכון ומייצרים מה שיגרום לכם להרגיש בנוח לאורך זמן. מדובר הרי בדרך כלל בהשקעה חד פעמית אז למה לא לבצע אותה?

להצעת מחיר מותאמת אישית - מלאו את הפרטים!

איך בוחרים אדריכל ומעצב פנים? יוצאים לסקר קטן

יש שיטה מחקרית שטוענת במדעי ההתנהגות כי עודף של אפשרויות בדרך כלל מייצרת חרדה. אתם כמובן לא צריכים להיות חרדים מהאפשרויות שעומדות בפניכם ומהצד השני לזכור שדווקא התבוננות באפשרויות שונות יכולה לחזק אצלכם את הבחירה. כלומר, יכולה לעזור לכם להיות בטוחים יותר בבחירה אותה ביצעתם. זכרו כי אין נכון או לא נכון והכל הוא מה שאתם מרגישים כמובן, אבל אתם גם צריכים לעשות עבודה אמיתית כדי להגיע לתשובה.

לכן כאשר שואלים איך בוחרים אדריכל ומעצב פנים חשוב לקחת את הזמן ולבדוק כמה אופציות כדי להבין בסופו של יום מה מהדברים שציינו ברשימה חשוב לכם יותר, איזה שיקול עולה על שיקולים אחרים? כך יהיה לכם קל יותר לקבל החלטה בסופו של דבר.

אני, אסתי איפרגן אשמח לעמוד לשירותכם בכל בעיה או שאלה.

5/5 - (8 דירוגים)
דילוג לתוכן