רועי ואסתי איפרגן אדריכלות

מעצבת פנים במיתר

בתור מי שעובדת במקצוע כבר קרוב לחמש עשרה שנים אני יכולה להגיד בלב שלם כי להיות מעצבת פנים במיתר זו חוויה שמשלבת הרבה מאוד עולמות ובעיקר הופכת אותי למי שלומדת בכל יום דברים חדשים, גם על העולם של מעצבת פנים אבל אולי יותר מכל, על אופיים של בני האדם. אם אתם מחפשים מעצבת פנים לבית במיתר או עיצוב פנים מסחרי, תוכלו למצוא כאן את התשובה לכל השאלות שלכם בנושא.
מעצבת פנים במיתר

מעצבת פנים במיתר – תפקידה בתהליך העיצוב והתכנון

עיצוב פנים הוא למעשה האופן בו אנחנו לוקחים את החלל והופכים אותו למה שגורם לכל מי שנכנס לאותו חלל להרגיש נעים ונוח. נשמע על פניו כמו הגדרה לא מסובכת במיוחד אבל העבודה של כל מעצבת פנים במיתר בסופו של יום בהחלט יכולה להיות מורכבת. כי עיצוב פנים מה זה בעצם? זה בעיקר האופן בו אנחנו מייצרים פרופורציה בתוך חלל. פרופורציה זו המילה המקצועית ליחסים, מה היחס בין אלמנטים שונים בתוך המרחב ומה הם מאפשרים לנו ליצור.

עבודה של מעצבת פנים במיתר היא למלא את החלל

מעצבת פנים במיתר היא מי שצריכה לקחת את מה שאתם אוהבים, את הפריטים הסנטימנטליים ביותר שלכם, את פיסות הזיכרון שלכם, את הדברים אותם אתם אוהבים ולהכניס בהם סדר שיאפשר לכם בסופו של יום ליהנות מהחלל שנוצר.

עיצוב פנים לבתים הוא תהליך מרגש ומרתק והוא זה המאפשר לכם ליהנות באמת מהחלל בו אתם מתגוררים בסופו של דבר. את העולם הזה אי אפשר לתקוף בשיחה כללית, אלא יש להתייחס לכל אחד מהחוקים השונים שמטווים בסופו של יום את העבודה של מעצבת פנים מקצועית במיתר.

פרויקטים אחרונים

אז מה הסיפור?

עבודה של מעצבת פנים במיתר מתחילה בסיפור. מה הסגנון שאוהבים בעלי המשרד, בעלי הבית וכיוצא באלו, כלומר אלו שהעבודה נעשית עבורם. בתוך עולם העיצוב אנחנו תמיד מעצבים על ידי אסוציאציות המלוות אותנו לאורך כל תהליך העבודה.

מעצבות פנים בדרך כלל ישאלו אתכם בראש ובראשונה מה אתם בדיוק מחפשים מה הדברים הקטנים שמזכירים לכם אירועים משמעותיים בחיים, מקומות שאתם אוהבים ועוד. כי למשל, אדריכלית פנים המעצבת נהדר בתים בסגנון כפרי יכולה פעם אחד עבור פרויקט אחד לקלוע בדיוק לטעם של בעלי הבית ובפעם אחרת, קצת לפספס ולא להתאים את הדירה בדיוק למה שבני הבית מחפשים בסופו של דבר.

עיצוב פנים לבית במיוחד וגם למשרד צריך להיות משהו שנשען על עולם הדימויים של בעלי הפרויקט מתוך ניסיון ליצור עבורם מקום שמזכיר להם את כל הדברים שיעודדו אותם להיכנס הביתה ופשוט להרגיש טוב, נעים וחם.

רעיונות עיצוב וסגנונות עכשוויים

הרבה פעמים מעצבת פנים מנוסה במיתר תשלח אתכם לחפש תמונות במנועי החיפוש באינטרנט ובאפליקציות השונות. זה הזמן לפתוח את הראש ולהביא את כל החלומות לשולחן. אל תהססו, הרבה פעמים דווקא היציאה מהקופסה ומתן רעיונות שנשמעים ברגע הראשון לא הגיוניים תביא בסופו של דבר לתוצאה לה אתם מקווים. כך שלעולם אל תצנזרו את עצמכם והישארו עם ראש פתוח לאורך כל הדרך.

מעצבת פנים במיתר לעולם תשמור על אור בחדר

הרבה פעמים שואלים מה הטיפ החשוב ביותר שיכולה מעצבת פנים במיתר לתת בכל מקרה, לא משנה מה מונח על שולחן העבודה שלה. התשובה היא שבכל חלל הדבר החשוב ביותר ככל הנראה זה האור. הדבר נכון אגב עבור עיצוב חלל עבודה שהפך משהו שיש עבורו לא מעט ביקוש לאור מגיפת הקורונה והוא נכון גם במקרה של עיצוב בית עסק או חדר שינה, כלומר, האור משפיע עלינו בני האדם באופן דרמטי.

עד לפני לא הרבה שנים במונחים אבולוציוניים התגוררנו בטבע. בני האדם כמו כל היצורים החיים היו זקוקים לאור השמש כדי להתקיים, כדי להרגיש טוב. לא סתם אגב במקומות קרים ונטולי שמש יש נטיה גדולה יותר לדיכאון. האור הוא מרכיב משמעותי ביצירה של מקום בו החיים בתוכו מרגישים אופטימיות, שמחה ומרץ. לכן אין מעצבת פנים במיתר שלא תשקיע זמן ומחשבה ביצירה של פתרונות עבור חדירה של אור הביתה.

כל עיצוב פרויקט הינו ייחודי ומותאם

במידה ומדובר על בית אותו ניתן לשפץ מהיסוד יכול להיות שהתהליך יכלול פתיחה פיזית של חלונות חדשים. במקרים אחרים כשיוצאים לדרך של עיצוב דירות קבלן לדוגמא וכדומה, יכול להיות שהעבודה תכלול הכנסה של גופי תאורה רבים ככל הניתן.

אגב, טיפ לבעלי עסקים, בכל פעם בה יוצאים לתהליך של עיצוב פנים משרדים אין סיכוי שלא נדבר על תאורה שכן מחקרים רבים כבר הוכיחו מעל לכל ספק שתאורה טובה, חמה ונעימה משפיעה באופן ישיר על היכולת של העובדים לעבוד שעות ארוכות יותר ולספק תוצאות טובות לאורך הזמן.

מה היתרון של ייעוץ אדריכלי ועיצוב פנים?

עיצוב פנים הוא האופן בו אנחנו יכולים לקחת את החלל שנוצר בין ארבעה קירות וליצוק לתוכו תוכן שעולה על סך חלקיו השונים. ייעוץ אדריכלי עיצוב פנים הוא הרבה פעמים האופן בו אנחנו יכולים לכתחילה להפוך את החלל מתאים לתהליך של עיצוב פנים הנעשה על ידי מעצבת פנים במיתר.

אין כל ספק כי בחירה של אדריכלית ומעצבת פנים מומלצת במיתר היא דרך מצוינת לאפשר לכם להתחיל את התהליך לכתחילה וידכם על העליונה כאשר אתם יודעים בדיוק איך ליצור את המרחב בו אתם רוצים להתגורר מעתה והילך. מעצבת פנים מנוסה תדע להגיד לכם בדיוק מה הדרך להפוך את המרחב לכזה שהפוטנציאל שלו אוטומטית גדול יותר מחללים אחרים.

אל תשכחו את מה שכל מעצבת פנים יודעת היטב והוא שהרבה פעמים הדרך להפוך חלל לכזה שמשרת את תושביו הרבה יותר טוב, היא על ידי הנחה של תשתיות באופן כזה שיצור סדר. כלומר, אם למשל אנחנו מדברים על דירה של 90 מטר בתל אביב, לעיתים מעצבת פנים במיתר תבחר למשל לשים את מכונת הכביסה והמייבש במטבח כדי ליצור יותר מקום בחדר האמבטיה וזו כמובן רק דוגמה אחת.

עיצוב פנים במיתר ייעוץ לפני שיפוץ – בחרו נכון!

אם אתם הולכים לכיוון של שיפוץ אל תשכחו לשבת לפני זה עם מעצבת פנים במיתר כדי לקבל קצת מידע שיעזור לכם להחליט טוב יותר. כאמור, כאשר החלל מותאם לחלומות שלכם קל יותר ליצוק לתוכו תוכן שהוא בסופו של יום האופן בו אתם יכולים להפוך את החלל שברשותכם לכזה שיש לו את הנתונים הטכניים להפוך להיות מה שאתם חולמים שיהיה בסופו של דבר.

אגב, זה לא משנה אם מדובר על עיצוב וילות ועל שיפוץ שלהן בתור כאלו שנחשבות לחללים בעלי הרבה מקום או דירות קטנות, אין חלל בו לא ניתן לעשות שינויים שימצו את הפוטנציאל של המקום בצורה הטובה ביותר.

להצעת מחיר מותאמת אישית - מלאו את הפרטים!

שירותי עיצוב פנים לאור מגיפת הקורונה

אין מעצבת פנים במיתר שהפניות אליה לא עלו בשנתיים האחרונות של מגיפה עולמית. אין כל צל של ספק כי אכן מגיפת הקורונה שינתה במידת מה את חוקי המשחק. שירותי עיצוב פנים הפכו פופולריים משום שרבים מצאו את עצמם יותר בבית מה שכמובן הוביל לתחושה כי הגיע הזמן להפוך את הבית למקום בו רוצים לבלות שעות רבות יותר מהרגיל.

כל מעצבת פנים במיתר מצאה את עצמה מדברת יותר על חלל העבודה ועל המשמעות שלו וכמובן על כך שאת חדר השינה חייבים לשמור בתור מקום סטרילי המיועד לשינה בלבד ולשום פעולה נוספת. כל מעצבת פנים במיתר כמובן מדברת היום באופן יותר משמעותי על האופנים השונים בהם ניתן לקחת חללים משמעותיים בתוך הבית ולהפוך אותם ורסטיליים, כלומר מקום בו הרהיטים זזים כל הזמן, בייחוד אם מדובר על בתים קטנים, כדי להפוך כל פינה למשטח עבודה או משטח ללימודים מרחוק עבור הילדים.

כמה עולה מעצבת פנים במיתר?

עבודה של מעצבת פנים במיתר נמדדת במחיר על פי כמה פרמטרים. הראשון כמה מורכבת העבודה ומה ההיקף שלה. האם אנחנו מדברים רק על ייעוץ עיצוב פנים או שאנחנו מדברים על פרויקט בו אנחנו לוקחים את כל הבית והופכים אותו אחר בהתאם לצורך. לא רק זה אלא שכמובן התשלום עבור מעצבת פנים הוא תשלום נפרד מהתשלום עבור הפריטים השונים שתפקידם לעשות סדר בבית ולהפוך אותו יפה ומטופח יותר.

את כל הפרטים הללו חשוב לקחת בחשבון כדי שבסופו של יום תכינו לכתחילה תקציב שהוא עבור עיצוב מלא של הבית ולא פחות מזה. כלומר, כאשר אתם שוכרים שירותים של מעצבת פנים במיתר התפקיד שלכם הוא להבין מה התקציב הכולל עבור העבודה ולא מה המחיר שהיא לוקחת באופן אישי.

מה גם שחשוב לזכור כי מעצבת פנים במיתר עושה עבורכם עבודה שהיא עבודה חד פעמית בהרבה מאוד זמן. כלומר, שווה בדרך כלל להוסיף כמה שקלים כדי שבסופו של יום תחיו במקום בו אתם מעוניינים להתגורר אפילו שנים קדימה.

כמה מילים על עיצוב וילות יוקרה

מעצבת פנים במיתר שיודעת לעצב עיצוב פנים מודרני או עיצוב מודרני קלאסי יש רבות. הדבר היחיד אותו חייבים לקחת בחשבון הוא שהרבה פעמים עיצוב פנים שהולך למקומות כאלו הוא עיצוב פנים שנועד להשתנות לאורך הזמן כי לא תמיד הטרנד ששולט היום ישלוט גם מחר. מה שלפני חמש שנים היה רלוונטי מתמיד היום כבר פחות רלוונטי וכן הלאה.

למה חשוב כל כך להגיד את זה? משום שהתפקיד של מעצבת פנים טובה במיתר הוא ליצור חלל בו החוקים הבסיסיים מתקיימים, חוקים כמו איך לגרום לאור לחדור לחדר וכן הלאה ולאורך כל הדרך היא משאירה גם פתח לשינויים שככל הנראה עוד יבואו.

בחירה של מעצבת פנים במיתר היא בחירה מאוד אישית

לפני שיוצאים לפרויקט כזה לבחירה של מעצבת פנים במיתר הכי חשוב הוא לברר שיש לכם חיבור אמיתי לאשת המקצוע. מדובר על עבודה לא קלה ועל תהליך בו שותפים בני הבית כמו גם המעצבת עצמה. לכן הכי חשוב זה להיות מודעים לכך שהבחירה של מעצבת פנים במיתר היא בחירה שקודם כל צריכה לנבוע מכך שאתם יכולים לסמוך על אשת המקצוע, שאתם מאמינים לה, מרגישים בטוחים בידיים שלה ועוד.

אל תהססו להגיד את כל מה שאתם חושבים מההתחלה, הרבה פעמים תיאום ציפיות אמיתי וטוב הוא המתכון הכי טוב למניעה של אי הבנות וכתוצאה מהן עוגמת נפש רבה ומשמעותית.

אשמח לתכנן עבורכם את הפרויקט הבא שלכם

אסתי איפרגן היא מעצבת פנים מנוסה במיתר שעובדת כבר קרוב לחמש עשרה שנים בתחום. אני אשמח מאוד ללוות אתכם לאורך התהליך ולתת לכם מהידע שאספתי לאורך השנים. אתם מוזמנים ליצור קשר ולהתחיל בתהליך כדי שניצור ביחד את הבית עליו תמיד חלמתם. אני מזמינה אתכם ליצור קשר בטלפון או דרך אתר האינטרנט שלי. אז למה אתם מחכים? זה הזמן שלכם ליצור קשר.

5/5 - (29 דירוגים)

שאלה מצוינת! עיצוב פנים מוצלח הוא שילוב של פונקציונאליות, אסתטיקה, יוקרה וייחודיות.

מעצבת פנים מקצועית תדע לבטא את סגנון חייהם של לקוחותיה בעיצוב.

אם מעניין אתכם לדעת עוד אני מזמינה אתכם להיכנס לאתר ולקרוא את המאמר המלא >>

אין באמת דבר כזה אדריכלית פנים. שורשו של המושג יסודו בטעות שהשתרשה במהלך הזמן.

כיום שאומרים אדריכלית פנים מתכוונים בעצם למעצבת פנים.

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו בעצמכם :)

דילוג לתוכן