רועי ואסתי איפרגן אדריכלות

משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה

משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה למעשה מלווה אתכם לאורך כל הדרך ומבטיח להיות לצידכם כדי להפוך את הבית שלכם למקום בו אתם רוצים לבלות שעות ארוכות. אם אתם רוצים לשמוע עוד על כך ולקבל את כל המידע שאתם צריכים כדי להפוך את הבית מושלם, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא את המאמר הבא.
משרד אדריכלות ועיצוב פנים

משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה – כך תבחרו בצורה נכונה!

זה אולי נשמע מעט דרמטי, הרי החיים לא מורכבים רק מעבודה של עיצוב פנים, אבל האמת היא כי משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה יכול להשפיע עליכם במידה משמעותית משום שהאופן בו הבית שלכם נראה יכול להיות דרמטי לאופן בו אתם מרגישים בכל יום שעובר. הבית שלנו הוא לא סתם חלל עם ארבעה קירות, מדובר על המקום בו אנחנו מבלים את רוב שעות היום שלנו.

אדריכלית ומעצבת פנים ביבנה יכולה לשנות את החיים שלכם

אסתי איפרגן עובדת כבר קרוב לחמש עשרה שנה בתחום האדריכלות והעיצוב. תחת ידיה יצאו אין ספור ישראלים מרוצים לביתם החדש והנאה. אסתי עובדת בתחום מתוך אהבה גדולה למקצוע ותוך ניסיון אמיתי להפוך את עולם העיצוב קרוב יותר ונגיש לישראלים רבים.

אנחנו מבלים בבית עם בני המשפחה שלנו, מביאים חברים מבחוץ, כך שאם נרצה או לא נרצה בכך, הטיפוח של הבית יכול להיות חלק משמעותי מהאופן בו אנחנו מרגישים ביום יום. משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה הוא למעשה גורם שמלווה אתכם לאורך כל הדרך עד לקבלת המוצר הסופי. המשרד נמצא כאן בשבילכם כדי לפתור כל תקלה או בעיה שעלולות לצוץ כתוצאה מתהליך של בניית בית מאפס או שיפוץ בית ישן.

פרויקטים אחרונים

היתרון של משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה הוא שהם אתכם כל הדרך

הרבה פעמים אנחנו שומעים שאלות שעסוקות בפערים בין אדריכלות פנים ובין עיצוב פנים. בקצרה נסביר מה ההבדלים בדיוק בין השניים:

שירותי עיצוב פנים

עבודה אותה עושים כמובן אנשים פרטיים או משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה וותיק בשוק, התהליך הוא הניסיון לקחת את החלל הריק וליצוק לתוכו תוכן. זו יכולה להיות פעולה אותה עושים על בית מגורים אבל היום אנחנו חייבים להעיד על כך שלא פעם מזמינים גם עיצוב משרדים, עיצוב דירות יוקרה כמובן ועוד. המטרה היא למעשה לקחת את מה שהלקוח אוהב ורוצה שיהיה לו בבית ולטפל בכל פרט ופרט בבית כדי שבסופו של יום יהפוך הבית למקום החם והמזמין שהוא צריך להיות.

שירותי אדריכלות

משרד אדריכלות ועיצוב פנים גם עוסק ביבנה בשאלה הגדולה יותר והיא הפונקציונליות של המבנה ואיך הקונסטרוקציה תשתלב באופן מושלם במבנה. אדריכלות היא השלב הראשון שמאפשר לנו בכלל לגשת לתהליך של עיצוב פנים משום שאדריכלות היא הבחירה איך לבנות את הבית. איפה להקים את הקירות, היכן לפתוח חלון ואיך לגרום לכל המקום הזה שנקרא הבית להיות יפה יותר ואסתטי עבורכם. מי שחיים בתוכו. אדריכל בתים פרטיים יודע בדיוק איך ליצור חלל לא גדול מדי ולא קטן מדי, איך לנצל את התשתיות הקיימות כדי להפוך כל מקום לבית החלומות שלכם, המקום אליו אתם רוצים לחזור.

את הפרויקט מתחילים בתכנון נכון

אין משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה, חשוב וגדול ככל שיהיה שלא מבצע בדיקה יסודית עם הלקוח לפני היציאה לדרך. מה שאנחנו כמובן צריכים לזכור הוא שכל תהליך של בנייה או שיפוץ הוא תהליך מורכב שלוקח זמן. לא רק זה אלא שהרבה פעמים יש גם לא מעט כסף שנכנס לתמונה ככה שלחץ ממש לא חסר בכל פרויקט של משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה. בנוסף, אל תשכחו כי אנחנו חייבים לתת דגש על הרגולציה בשלב זה או אחר.

מה הכוונה? בין אם אתם מעוניינים לבצע תוספות בניה לבית פרטי ביבנה, תוספות בניה למשרד או שאתם פשוט צריכים היתר בניה ביבנה, אתם חייבים לבוא עם תכנון אדריכלי לוועדה המקומית שתפקידה לאשר או לא לאשר את הפרויקט. זה נכון שאם אנחנו מתייחסים רק לבירוקרטיה אין משרד אדריכלים שלא יכול להכין לכם תכנון שיעבור את הוועדה.

אבל אם אתם באמת רוצים להגיע לתוצאה סופית נכונה וטובה, משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה הוא המקום הטוב ביותר להפוך את החלום שלכם למציאות, לנצל את ההזדמנות שיש לכם כאן ליצור את בית החלומות שלכם ופשוט ללכת על זה בכל הכוח.  בדרך כלל לאורך התהליך תוכלו כבר לקבל תמונה מהימנה של התוצאה הסופית בזכות הדמיות אדריכליות שהפכו נפוצות בשנים האחרונות ובשכיחות גבוהה.

השאלה היא לא מי הם אדריכלים מומלצים

בתור משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה אנחנו שומעים הרבה פעמים שאלות על אדריכלים מומלצים. אבל האמת היא כי השאלה היא שאלה אחרת לחלוטין והיא מה אתם מחפשים ומה אתם צריכים. שכן לצורך העניין, עיצוב בית מודרני או אדריכלות יוקרה לעולם לא יהיו דומים באמת לעבודה של אדריכל בתים פרטיים.

ההמלצה היא תמיד ללכת ולחפש רעיונות. אין משרד אדריכלות ועיצוב פנים שיכול להיכנס לראש שלכם ולהבין בדיוק בכל רגע נתון מה אתם מחפשים. מי שצריכים להסביר לאותו משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה מה אתם מעוניינים לקבל אלו רק אתם. לכן אנחנו תמיד ממליצים להסתכל במיני אפליקציות ואתרים שיכולים לתת לכם רפרנסים ורעיונות חדשים שיהפכו בסופו של דבר למה שיכול להיות אולי הבית שלכם.

כמובן שהדבר החשוב ביותר הוא להסביר לאורך כל הדרך באותו משרד אדריכלות ועיצוב פנים מה אתם מחפשים ולקבל את זה שבמשרד יושבים אנשי מקצוע מנוסים שזו העבודה שלהם מה שכמובן מאפשר להם הרבה פעמים לתת ולהביא רעיונות שיכולים להוסיף ולשפר את הרעיונות הבסיסיים שאתם מביאים אתכם.

להצעת מחיר מותאמת אישית - מלאו את הפרטים!

משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה מלווה אתכם לאורך כל הדרך

כאמור היתרון המשמעותי העיקרי של משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה הוא שמדובר על מי שיכולים באמת להיות שם עבורכם לאורך כל הדרך. הרבה פעמים כאשר מדובר על משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה קל יותר לתכנן גם את לוח הזמנים וגם את מסגרת התקציב פשוט משום שבסופו של דבר מדובר על מי שמרכזים את כל הפרויקט תחת ידם.

הרבה פעמים תהליך של עיצוב פנים ובניה מחודשת של בית עלולה לקחת זמן והיא עוברת תחת הידיים של קבוצה גדולה של ספקים ונותני שירותים. אין כל ספק כי במובן הזה משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה באמת יכול לתת לכם מה שאף אחד אחר לא יכול לתת פשוט משום שמדובר על המקום שיכול לרכז את כל החלקים של העבודה במקום אחד מסודר.

איך מחשבים את התקציב בצורה נכונה?

הרבה פעמים בחירה של משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה נעשה מתוך ניסיון לשמור כמה שאפשר על מסגרת תקציב מתאימה לפרויקט. אין כל ספק כי אכן מגבלות של תקציב הן ממש חלק אינטגרלי מהחיים של כל ישראלי ואין בכך שום בעיה. עלות אדריכל לבית פרטי ביבנה יכולה לעלות סכום מסוים כמובן אבל בכל אופן חשוב מאוד לא לוותר רק משום שאתם לא בטוחים שהכסף שעומד לרשותכם אכן מספיק לטובת העניין. אם אתם שואלים על תכנון אדריכלי מחיר אנחנו רגע רוצים לפרק את החלקים שמרכיבים את המחיר הסופי לעבודה של משרד אדריכלות ועיצוב פנים:

החלק הראשון הוא העבודה עצמה

משרד אדריכלות ועיצוב פנים יכול כמובן לבוא לקראת הלקוח ולשחק עם המספרים, אבל אין כל ספק כי העבודה עצמה, אותה מבצעים מי שעברו הכשרה מקיפה כדי להיות בעלי הידע הנדרש לביצוע העבודה, עולה כסף.

החלק השני הוא המרכיבים של הבית והספקים השונים

מה זאת אומרת? אי אפשר לקחת את הסכום לעבודה של משרד אדריכלות ועיצוב פנים ולצפות שזה יהיה הסכום הסופי לעבודה כולה. משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה גם מושפע מהמחירים אותם נותנים ספקים שונים לביצוע העבודה, מהמחיר של החומרים עצמם ועוד.

זה נכון שאם אתם בוחרים ללכת על המסלול אותו מתווה משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה ככל הנראה תקבלו שורה של שירותים בהנחה משמעותית, אבל אתם גם חייבים לקחת בחשבון את העובדה כי יש תוספת של כסף ממנה אי אפשר להימנע ואותה חייבים להכניס לחישוב הכללי.

אין משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה שלא יעבור אתכם על המחירים של העבודה. אנחנו בכל מקרה תמיד ממליצים להגדיר מסגרת תקציב מעט נמוכה ממה שיש לכם בפועל. אתם תראו מהר מאוד איך התקציב ששמתם הוא לעולם תקציב שלא לוקח בחשבון את המשתנים והבעיות שתמיד יכולות לצוץ בהפתעה. ההמלצה היא כמובן להתייחס לזה ברצינות כדי להיות בטוחים לאורך כל הדרך שאתם לא חורגים ממסגרת התקציב ונכנסים לסחרור ממנו קשה לצאת אחר כך.

לפני שמתחילים בתהליך תנשמו עמוק

היתרון כאמור של עבודה מול משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה הוא שיש מי שמרכז עבורכם את כל הפרויקט. אבל לא משנה כמה יעזרו לכם, בסופו של דבר אין תהליך שיפוצים או בנייה של בית שלא כולל בתוכו רגעים לא נעימים, מתוחים יותר, כאלו שקצת יותר קשה לנהל. לכן ההמלצה שלנו היא קודם כל לנשום עמוק לפני שנכנסים לתהליך. אל תשכחו כי לאורך כל הדרך אתם מלווים באנשי מקצוע מעולים וכי בסופו של דבר גם אם התהליך הוא תהליך מורכב ולעיתים לא נעים, גם זה עובר והרבה פעמים, בדרך כלל האמת, הוא ממש עובר בהצלחה.

אל תשכחו לציין מה הצרכים שלכם!

כאמור, אין משרד אדריכלות ועיצוב פנים שיכול להיכנס לראש שלכם ולדעת בדיוק איך מתנהלים חיי היום יום שלכם בבית. לכן אתם חייבים לעדכן בדיוק מה הצרכים שלכם ומה הפרמטרים שיכולים להקל על החיים שלכם במידה משמעותית. בין היתר כמובן כדאי לכם לציין איפה הילדים אוהבים לשחק, מה הדברים שאתם צריכים כדי לשמור על סדר בבית וכדי לעבוד בלי שיפריעו לכם. ככל שתהיו יותר מדויקים כך התוצאה תהיה לשביעות רצון כולם במידה גבוהה של סבירות.

משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה בראשותה של אסתי איפרגן

אם אתם מחפשים משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה אני אשמח לעמוד כאן לצדכם. עם ניסיון של חמש עשרה שנים בתחום, מיומנות ומקצועיות חסרת פשרות, אתם עומדים מול משרד אדריכלות ועיצוב פנים ביבנה שיכול להביא אתכם לנקודה אליה אתם רוצים להגיע בקלות וביעילות. אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון או דרך אתר האינטרנט כדי לקבל את התמונה המלאה על אופי השירות.

אל תחששו להשקיע ולבחור משרד אדריכלות ועיצוב פנים מוביל ביבנה. הבית שלכם הוא המקום החשוב ביותר בעולם, זה המקום שלכם לצבור בו כוחות ולצאת ממנו מחוזקים יותר, בטוחים יותר ושמחים יותר. אתם ממש לא צריכים להתנצל לרגע על הרצון הטבעי והנכון שלכם להפוך את הבית שלכם למקום הבטוח והנעים שלכם.

5/5 - (27 דירוגים)

שאלה לעניין! לפני שבוחרים כדאי לבדוק כמה דברים:

תיק עבודות – התרשמו מעבודות המשרד וביכולות שלו להפוך עבורכם את החלום למציאות.

המלצות – בקשו לקבל המלצות מלקוחות המשרד ובדקו אם היו מרוצים מהשירות, העבודה  והמקצועיות.

חיבור והיכרות – רצוי לקבוע פגישת היכרות עם בעל המקצוע על מנת לבחון אם אתם מתחברים להלך הרוח ולסגנון העיצובי.

אם מעניין אתכם לדעת עוד איך לבחור משרד אדריכלות ועיצוב פנים אני מזמינה אתכם להיכנס לאתר ולקרוא את המאמר המלא >>

אם כבר רכשתם שטח או שאתם מעוניינים להוציא היתר בניה או אולי לתכנן את בית חלומותיכם ככל הנראה אתם תזדקקו לשירותי משרד אדריכלות ועיצוב פנים

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו בעצמכם :)

דילוג לתוכן