רועי ואסתי איפרגן אדריכלות

עיצוב פנים בקרית עקרון

בעבר עיצוב פנים בקרית עקרון לא היה מקצוע ממנו ניתן היה להתפרנס משום שרבים לא ראו בו חשיבות. אמנם כבר חכמינו זיכרונם לברכה אמרו: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם', אבל בפועל, מעטים היו יכולים להרשות לעצמם להתעכב על בחירה של פריטים יפים לבית והשקעה בפינות הקטנות.
עיצוב פנים

עיצוב פנים בקרית עקרון הוא מה שאתם חייבים עבור הבית שלכם

אסתי איפרגן היא אדריכלית פנים העוסקת בעיצוב פנים בקרית עקרון ולמעשה מלווה אתכם לאורך כל תהליך יצירת הבית שלכם. בין אם מדובר על בית חדש לו צריך להניח את קווי המתאר ובין אם מדובר על בית ישן אותו צריך ליצור מההתחלה, אסתי כאן עבורכם. עם ניסיון של 15 שנים בתחום, יד מקצועית ועין משובחת, אסתי איפרגן תלווה אתכם לאורך כל הדרך כדי שבסופו של יום תוכלו להיכנס לבית שלכם ולהרגיש שזה המקום בו אתם רוצים להיות עכשיו.

פרויקטים אחרונים

מגפת הקורונה שינתה את החוקים

היום, לאור העידן החדש בו אנחנו חיים ובמיוחד אחרי מגפת הקורונה, אנחנו רואים עליה חדה בביקוש עבור עיצוב פנים בקרית עקרון. זאת משום שבראש ובראשונה רבים עברו לעבוד מהבית. שנית, ללא כל ספק החודשים הרבים בהם כל העולם היה ספון בביתו, הביאו רבים לחשוב מחדש על האופן בו ארבעת הקירות מהם בנוי ביתם נראים. שירותי עיצוב פנים בקרית עקרון למעשה מאפשרים לכם להפוך את אותם ארבעה קירות, את החלל הריק למקום בו אתם רוצים לבלות ולהיות. לא תמיד תמצאו אדריכלית ומעצבת פנים אבל מהרגע בו מצאתם, היעזרו בכל הכלים העומדים לרשותה כדי להפוך את הבית שלכם לבית שתמיד חלמתם עליו.

מה ההבדל בין עיצוב פנים ובין אדריכלות?

עיצוב פנים זה לא בהכרח אדריכלות פנים למרות שיש קשר הדוק בין השניים. מטבע הדברים כאשר אתם פונים למי שעושה את זה ואת זה אתם יכולים באמת ליהנות במידה משמעותית מכל העולמות. כדי שתבינו בדיוק מה ההבדל, בואו נעשה לכם כמה דקות של סדר:

עיצוב אדריכלי

אדריכל בית פרטי הוא בדרך כלל מי שעושה את התכנית שהיא קווי המתאר של הבית. אדריכלות פנים היא מה שלמעשה מכתיב באיזה אופן הבית יהיה בנוי, מה יהיה גודלם של החללים השונים בבית, היכן יציבו את הקירות, מה יהיה המיקום של החלונות ועוד. על פניו זה נשמע כמו משהו אולי לא חשוב, אבל כל מי שעוסק בתחום של עיצוב פנים בקרית עקרון יודע היטב עד כמה חשוב להקפיד על הפרטים הללו.

הסיבה לכך היא שהרבה פנים, תכנון מוקדם נכון של בית בקרית עקרון יכול להשפיע על עיצוב פנים בתים פרטיים במידה משמעותית מאוד, להבטיח שמספיק אור ייכנס הביתה או שהמרפסת לא תבנה בכיוון הרוח ועוד. במידה רבה אדריכלות פנים היא היצירה של משטח העבודה עליו אנחנו יכולים להרכיב משהו חדש.

עיצוב פנים

עיצוב פנים הוא תהליך בו אנחנו בוחרים היכן להניח את הספה, איפה לשים את השטיח, באיזה צבע לצבוע את המטבח ועוד. כמו היינו מפזרים את הצבע על הקנבס הריק. מעצבת פנים בשלב הזה כבר נכנסת לעובי הקורה ומנסה להבין מה הצרכים המשתנים של בני הבית ואיך אפשר, על ידי הפריטים שכבר נמצאים ברשותנו, להפוך את הבית יפה בהרבה ממה שהיה לפני כן. עיצוב פנים בית פרטי בקרית עקרון עבור מי שאוהב וקשור לתחום זו ממש כמו יצירת אומנות אלא שכאן, בניגוד למקרים אחרים, מדובר על יצירת אומנות בה יש מי שיכולים להתחיל לחיות בתוכה. אולי בגלל זה האהבה הגדולה לתחום.

תהליך של עיצוב פנים בקרית עקרון הוא תהליך פרסונלי

עיצוב פנים בתים פרטיים בקרית עקרון הוא בראש ובראשונה תהליך פרסונלי וכזה שמתאים בהכרח לאדם עבורו אנחנו מבצעים את העבודה. זה לא משנה אם מדובר על עיצוב בתי יוקרה בקרית עקרון, עיצוב פנים למגזר הדתי או עיצוב פנים לבית קטן, בראש ובראשונה אנחנו מדברים על תהליך שחייב לקחת בחשבון את האנשים שחיים בתוכו. שכן לכל משפחה או לכל בית עסק יש כמו 'שפה משותפת', שפה פרטית שלהם, האופן בו האנשים הללו מתנהלים בתוך הבית או בתוך בית העסק.

תהליך של עיצוב פנים בקרית עקרון מתחיל קודם כל, לפני הירידה לפרטים, בשיחה. בעזרתה אנחנו ממפים את הצרכים השונים של בני הבית ומנסים להבין בדיוק מה הדברים שיהפכו את החיים קלים יותר, נעימים יותר, מתאימים עבור בני הבית באופן מלא.

מה ההבדל בין עיצוב למגזר הפרטי ובין עיצוב למגזר העסקי?

היום עוד ועוד בתי עסק בקרית עקרון מבינים כמה זה חשוב להשקיע ולהביא מעצבת פנים עבור עיצוב פנים מוצלח. עיצוב פנים בקרית עקרון בבית עסק עושה כמה דברים חשובים. קודם כל הוא עוזר לעובדים בבית העסק להתרכז, הוא נותן להם את התנאים לעבוד הכי טוב שהם יכולים.

מהצד השני, עיצוב פנים בבית עסק מייצר סביבה נוחה וקלה לעבודה, בייחוד לאור העולם הדינמי בו אנחנו עובדים היום. מה זאת אומרת? למשל, אם אנחנו מדברים על חברת סטארט אפ בה כל עובד צריך לשבת מול המחשב שעות ארוכות ולתכנת, הטוב ביותר שאנשי המקצוע יכולים לעשות בכל הנוגע לתחום של עיצוב פנים בקרית עקרון, הוא לשים את העובדים ביחד במעין חלל עבודה שיתופי ודינמי.

למה? משום שאנחנו רוצים לאפשר לעובדים כמה דברים. מצד אחד אנחנו רוצים לתת לכל אחד את היכולת לבחור לעבוד בשקט ורגע להתרכז ברשימת המטלות שיושבת על השולחן שלו. מהצד השני, המטרה היא גם לעשות תכנון פנים כזה, אותו מכירים מעצבי משרדים לעומק, שיאפשר אינטראקציה בין העובדים שכן לעבוד שעות רבות מול המחשב לבד זו לא בהכרח החוויה הנעימה ביותר.

כלומר, עיצוב פנים לעסקים בקרית עקרון הוא לא רק לבחור כמה עציצים לכניסה, אלא הוא הדרך שלנו לאפשר לעובדים לעבוד טוב יותר, להכניס אור למשרד, ליצור אווירה נעימה ורגועה, כזו שעושה פשוט חשק להגיע. כמובן שצריך לקחת בחשבון את העובדה שגם לקוחות שמגיעים לבית העסק לרכוש מוצרים מושפעים מאוד מהאופן בו המקום נראה. כך שהרבה פעמים ההשקעה של בעלי העסק בעולם עיצוב פנים מחזיר את עצמו בתוך פרק זמן מסוים.

להצעת מחיר מותאמת אישית - מלאו את הפרטים!

מה ההבדלים בין עיצוב כפרי ובין עיצוב פנים מודרני יוקרתי?

עיצוב פנים מודרני יוקרתי ותהליך של תכנון ועיצוב בית פרטי בקרית עקרון הם בעצם אותו הדבר. ההבדל היחיד הוא בסגנון וזה באמת תלוי מאוד בטעם של בני הבית. יש כמו סכמה כזו שנמצאת אצל הרבה אנשים והיא שכסף רב שווה תוצאה 'יוקרתית'. אבל האמת היא שזה ממש לא נכון. חלק מהעבודה בתהליך של עיצוב פנים בקרית עקרון היא למצוא את הדרך ליצור מרחב שגורם לבני הבית להרגיש איתו בנוח, אבל לעשות את זה בלי להוציא כסף שלא נמצא.

האמת היא כי על ידי הגדרה של תקציב אין משהו שאי אפשר ליצור אותו וכל מה שצריך לשאול הוא מה הסגנון והקו העיצובי בו היינו מעוניינים ללכת. זאת משום שכאשר אנחנו מדברים למשל על עיצוב פנים יוקרתי בקרית עקרון בדרך כלל נלך לכיוון של בחירה מסוימת של חומרים, צבעים מונוכרומטיים וכן הלאה ובמידה ואנחנו רוצים ליצור תחושה של חמימות, של בית כפרי, נלך לצבעים חמים יותר כמו עץ, נשקיע בבחירה של רהיטים נוחים ועוד.

האם הגודל קובע?

עיצוב פנים הוא האופן בו אנחנו הופכים חלל ריק נעים ונוח. כך שאין באמת משמעות דרמטית לגודל. מה שכן אולי נכון להגיד בהקשר הזה הוא שהרבה פעמים אנחנו צריכים להכיר במגבלות של המקום בו אנחנו חיים. גם כאשר אנחנו מדברים על עיצוב וילות תמיד יהיו דברים שהיה אולי אפשר לעשות טוב יותר.

חלק מהעבודה בתהליך של עיצוב פנים בקרית עקרון הוא להוציא את המקסימום ממה שיש. כך שגם אם יש לכם דירה קטנה וגם אם אתם לא בטוחים איך אפשר להפוך את הבית שלכם ליפה יותר, אל תחששו, תתנו לנו רגע לבחון את הדברים ולעזור לכם להגיע לבחור את הבחירה הנכונה.

מעצבי פנים בקרית עקרון מחירים

אנחנו כמובן מגיעים לשאלה הבוערת, כמה עולה לעשות עיצוב פנים בקרית עקרון. התשובה לכך היא מורכבת והיא למעשה מתחלקת לשני חלקים נפרדים. החלק הראשון הוא העבודה של המעצבת עצמה או האדריכלית, תלוי מאוד האם מדובר על עבודה שמשלבת משני העולמות או כזו שמתמקדת בדבר אחד. זה כמובן משהו שאפשר לברר בהמשך במידה ותחליטו לצאת לעבר התהליך הזה. המחיר של עיצוב פנים נקבע גם, כמובן, מהעלות של הפריטים עצמם. של הספה, של הכיריים, של החלונות, של הידיות לדלתות והיד עוד נטויה.

מה שאולי כן נכון להגיד כאן הוא שאין תהליך של עיצוב פנים שלא מתחיל בהגדרה של גבולות התקציב כבר בשלבים הראשונים. הרבה פעמים לקוחות שיוצאים לתהליך של עיצוב פנים בקרית עקרון רוצים כל מיני דברים שאת חלקם הם יכולים לקבל ואת חלקם לא בטוח, לכן זה כל כך חשוב לבצע בחירה נכונה שלוקח בחשבון את המשתנים שאנחנו אף פעם לא ממש יודעים עליהם מראש.

חשוב מאוד לזכור כי תהליך של עיצוב פנים בקרית עקרון הוא לעולם תהליך בו יש אלמנטים שאנחנו לא עד הסוף יכולים לשלוט עליהם. בסופו של יום אנחנו מדברים על תהליך מורכב שכולל הרבה מאוד פרטים ולכן חשוב כל כך לבצע בחירות נכונות ולהיעזר בסבלנות ובהבנה כדי לצאת בסופו של דבר לא רק עם תוצאה טובה גם עם חוויה טובה.

על פי מה נקבעים לוחות הזמנים

תהליך עיצוב פנים בקרית עקרון הוא תהליך שעורך משך זמן מסוים ולכן מטבע הדברים לוח הזמנים הוא לוח זמנים שמביא לקוחות רבים לתחושה של אי נוחות בגלל התחושה של חוסר הוודאות שלעיתים הופך להיות חלק מהתהליך. אבל גם אם היינו מוציאים מהמשוואה את האתגר שתמיד מציב לנו לוח הזמנים, עיצוב פנים הוא תהליך מורכב בו לעולם לא נדע בדיוק תהיה התוצאה הסופית עד שלא נגיע אליה בסופו של יום.

זה נכון שהיום ניתן להיעזר בתוכנות שמדגימות בצורה טובה את האופן בו הדירה או בית העסק יראו בסופו של דבר, אבל כמו שכולנו יודעים: זה לא נגמר עד שזה לא נגמר. ההמלצה שלנו היא פשוט להבין שזה חלק מהתהליך ולנשום עמוק. בסוף, האמינו שיהיה בסדר גמור.

אני כאן בשבילכם לשירותי עיצוב פנים בקרית עקרון

אם אתם מחפשים עיצוב פנים בקרית עקרון מודרני ויוקרתי, אם אתם רוצים דווקא עיצוב פנים בתים פרטיים בסגנון כפרי או יוקרתי, אם אתם מעוניינים לעצב את המשרד ואת בית העסק, את כל אלו תוכלו לקבל במשרדי. אני, אסתי איפרגן בעלת משרד אדריכלות ועיצוב פנים בקרית עקרון כבר שנים ארוכות וחדורת מוטיבציה מלאה בכל הכלים שרכשתי לאורך חמש עשרה השנים האחרונות. זמינה עבורכם בטלפון שלי או דרך האתר.

5/5 - (17 דירוגים)

שאלה נפלאה! עיצוב פנים הינו תחום העוסק בעיצוב וחלוקת חללים פנימיים במבנה.

אם מעניין אתכם לדעת עוד אני מזמינה אתכם להיכנס לאתר ולקרוא את המאמר המלא >>

לעיתים נדמה שאדריכלות ועיצוב פנים הם דבר אחד. נכון שלעיתים מדובר בתחומים חופפים ובלתי ניתנים להפרדה.

ניתן לומר שההבדל העיקרי והמשמעותי ביניהם הוא אופי העבודה.

עיצוב פנים הינו ספציפי יותר וממוקד ומתבצע בעבודת שטח מרובה. בעוד שאדריכלות הינו תחום רחב ומתפרס על תחומי אחריות גדולים יותר ומתבצע ברובו בעבודה משרדית.

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו בעצמכם :)

דילוג לתוכן