רועי ואסתי איפרגן אדריכלות

עיצוב פנים בתים פרטיים

אם אתם רוצים לשמוע עוד על עיצוב פנים בתים פרטיים ואיך מגיפת הקורונה שינתה את חוקי המשחק בצורה דרמטית, אתם מוזמנים להמשיך לקרוא.

אם אתם מחפשים שירותי עיצוב פנים מקצועיים – אשמח לעזור

עיצוב פנים בתים פרטיים יכול לשנות את האופן בו אתם חיים את החיים שלכם מקצה אחד לקצה השני. עיצוב פנים בתים פרטיים הוא תהליך מורכב שלוקח זמן אבל כל עוד אתם נמצאים בידיים טובות אתם יכולים להישען אחורה ובאמת למצוא את עצמכם נהנים מתהליך שיכול גם להיות תהליך די מדהים.

אחרי ניסיון של חמש עשרה שנים בתחום של עיצוב פנים לבתים פרטיים קטנים וגדולים אני מזמינה אתכם לקחת חלק ולצעוד איתי את הדרך שתהפוך את הבית שלכם לפנינה של ממש. אם אתם מחפשים ליווי אישי בידי משרד מעצבי פנים מקצועי של מי שמכירה את התחום לפני ולפנים, אתם בהחלט מוזמנים ליצור איתי קשר.

פרויקטים אחרונים

עיצוב פנים בתים פרטיים עבר שינוי בעקבות מגיפה עולמית

עיצוב פנים בתים פרטיים זו לא תופעה חדשה. מדובר על תופעה שמייחדת לא מעט מקומות בכל רחבי העולם. אבל האמת היא כי כל התהליך של עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני עבר שינויים דרמטיים לאור מגיפת הקורונה שהובילה עוד ועוד אנשים אל תוך הבית. עוד רבים ברחבי העולם הופכים את הבית למקום בו הם מעוניינים לשהות לאורך שעות ארוכות עיצוב פנים בתים פרטיים הפך ממש למוצר מבוקש בקרב רבים שהפכו את הבית שלהם למבצר פרטי.

יתרה מזאת, היום עיצוב פנים בתים פרטיים הוא לא רק עבור יצירה של חללים משותפים לכל המשפחה, היום יותר מתמיד חלקים רחבים מהעבודה עוסקים בכל מה שנוגע לשימוש בבית בתור כלי עבודה של ממש. רבים הפכו את הבית הפרטי שלהם למשרד לכל דבר ועניין. כך שאם אנחנו מדברים על עיצוב בתים פרטיים אנחנו חייבים להתייחס לכל השינויים שהעולם עבר בעקבות המגיפה.

עיצוב פנים בתים פרטיים מתרכז ביצירה של איזור מואר

תאורה היא אולי החלק החשוב ביותר בכל תהליך של עיצוב בתים פרטיים, על כך אין חולק ואין מעצב פנים שלא יגיד את אותו הדבר. עיצוב פנים בית פרטי מתחיל במסגור של התאורה. קודם כל על ידי עיצוב של החללים הצמודים לחלונות ולאחר מכן על ידי שימוש באמצעים מתקדמים כדי להאיר כל נקודה בבית.

אין כל ספק כי אנחנו חיים בעידן מופלא מהבחינה הזו וכי היום אנחנו יכולים לראות איך ניתן להאיר בקלות רבה יחסית איזורים רבים ושונים ברחבי הבית המאפשרים בין היתר מתן קו עיצובי ברור לבית כולו. עיצוב פנים בתים פרטיים במידה רבה עוסק באופן בו אנחנו מחליטים לספר סיפור.

עיצוב פנים לבתים פרטיים הוא האופן בו אתם מעוניינים לספר את הסיפור שלכם

בשביל להתחיל תהליך של עיצוב פנים בתים פרטיים חשוב לזכור בראש ובראשונה כי באמת הדבר שמאפשר עיצוב פנים בית פרטי ייחודי ואותנטי הוא הסיפור הייחודי שכל אחד יודע לספר על עצמו. מכאן שהרבה פעמים תהליך של עיצוב פנים בתים פרטיים הוא תהליך בו המטרה היא קודם כל להכיר אתכם. לשמוע מכם מה הדברים הקטנים האלו שגורמים לכם להרגיש אחרת. מה אותם אלמנטים סמויים שמאפשרים לכם להרגיש שאתם שייכים למרחב אותו אנחנו יוצרים ביחד.

עיצוב פנים בתים פרטיים הוא תהליך בו אנחנו מתחילים קודם כל בהבנה והיכרות אתכם, עם כל הדברים הקטנים שגורמים לכם להרגיש שייכים, מחוברים למקום באמת. לאחר מכן נתרגם את הסיפור האישי שלכם למה שאפשר לראות בכל רחבי הבית החדש שלכם.

אל תשכחו להביא השראה ורעיונות

תהליך של עיצוב המופקד בידיים של מעצבת פנים, גם אם מדובר על מי שעוסקת בתחום לא מעט שנים ומכירה אותו היטב הוא לעולם תהליך מורכב משום שכאשר אתם מעבירים את החלומות שלכם לידיים של משהו אחר לעולם קיים הסיכון שהצד השני לא יבין בדיוק מה אתם מחפשים.

זו הסיבה בגינה כל כך חשוב להביא תמונות ודברים שמעוררים בכם השראה. ככל שתצליחו להיות יותר ברורים וספציפיים כך יהיה לכם קל יותר ולמי שבחרתם בתור מעצבת פנים לנהל את התהליך באופן כזה שבסופו של יום התוצאה תהיה קרובה ככל הניתן למה שדמיינתם.

כאן אולי המקום להגיד כי לעיתים לא באמת תוכלו לדעת בוודאות לאן הרוח נושבת. אין כל ספק כי אמון הוא דבר חשוב ואתם תמיד יכולים לבקש תיק עבודות שיגרום לכם להיות יותר שלמים עם הבחירה שעשיתם בסופו של דבר.

להצעת מחיר מותאמת אישית - מלאו את הפרטים!

אם אתם מחפשים מעצבת פנים מובילה לבית פרטי פנו לאסתי איפרגן

ניסיון עשיר של חמש עשרה שנים בתחום מביאים אותי להציע את שירותיי בעיצוב פנים. אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר ולקבל שירותי עיצוב פנים שיאפשרו לכם להפוך את החלום למציאות. את מה שאתם מדמיינים לבית שלכם ממש, זה שאתם קמים אליו בכל בוקר והולכים איתו בכל יום לישון. אני מזמינה אתכם ליצור קשר.

5/5 - (8 דירוגים)
דילוג לתוכן