רועי ואסתי איפרגן אדריכלות

עיצוב פנים מודרני יוקרתי

אין משהו שיכול להיות פופולרי יותר בשנים האחרונות מאשר עיצוב פנים מודרני יוקרתי. עיצוב פנים מודרני יוקרתי הפך להיות מה שרבים מחפשים ובצדק. אנחנו חיים בעולם בו השפע זמין לנו יותר מאי פעם ואין שום סיבה שלא תטעמו גם אתם מהעושר.

עיצוב פנים מודרני ויוקרתי בר השגה

אם בעבר עיצוב פנים היה כמו שירות שניתן לבני האלפיון העליון בלבד, אז היום כל אחד יכול למעשה להרשות לעצמו עיצוב פנים מודרני יוקרתי שיהיה בדיוק על פי טעמו וצרכיו. עיצוב פנים מודרני יוקרתי הוא מה שרבים כמהים לו ובצדק והוא מה שגם אתם יכולים ליהנות ממנו בסופו של דבר.

איך יוצאים לתהליך ומה חשוב לדעת לפני שאתם עושים את התהליך ליצירה של בית העסק המושלם או הנכס עליו תמיד חלמתם, את כל המידע והטיפים הקטנים תקבלו ממש כאן.

עיצוב פנים מודרני לבית עם העיצובים של אסתי איפרגן

לכל שאלה בכל נושא, אני, אסתי איפרגן, אשמח לעזור לכם ולתת לכם את כל הטיפים שיאפשרו לכם להבין באופן נקודתי מה לעשות. אתם כמובן מוזמנים ליצור קשר על מנת שנוכל ליצור עבורכם ביחד תכנית עבודה שתביא אתכם בסופו של דבר לתוצאה לה אתם מקווים. עיצוב פנים מודרני יוקרתי יכול להיות גם החלום שלכם שקם לתחייה בעזרת עבודה קשה של מי שנושמת את עולם העיצוב והאדריכלות כבר קרוב לחמש עשרה שנים.

פרויקטים אחרונים

עיצוב פנים מודרני יוקרתי מתחיל בהגדרה של צרכים

כדי שתוכלו באמת ליהנות מאותו עיצוב פנים יוקרתי אנחנו קודם כל צריכים להגדיר את הצרכים שלכם. אנחנו צריכים להבין עבור מי אנחנו מייעדים את אותו עיצוב פנים מודרני יוקרתי. מה זאת אומרת? למשל אם אנחנו מדברים על עיצוב פנים מודרני יוקרתי המיועד לעסק אנחנו הרבה פעמים נעשה עבודה שתייצר חלל עבודה בו אנחנו יכולים לארח לקוחות, שם העובדים יכולים לעבוד בנוחות ועוד.

עיצוב פנים מודרני יוקרתי כמובן יכול להיות משהו שאנחנו מייצרים עבור חלל קטן כמו גם עבור חלל גדול בו יש לנו הרבה חופש פעולה. הכיף הכי גדול אולי בתוך מה שנקרא עולם העיצוב הוא ההזדמנות לייצר עיצוב פנים מודרני יוקרתי אותו אנחנו יכולים להתאים בדיוק לצרכים שלנו בכל פעם מחדש ובאמת לחלל. אל תשכחו כי עיצוב פנים מודרני יוקרתי אין פירושו עזיבה של כל הכללים שנמצאים שם כדי לעזור לנו ליצור את החלל הטוב, המזמין והנעים ביותר בכל מקרה.

עיצוב פנים מודרני יוקרתי עבור בית פרטי הוא משהו קצת אחר

ההבדל אולי הגדול ביותר בין עיצוב פנים מודרני יוקרתי עבור בית ובין עיצוב פנים מודרני יוקרתי שנוצר עבור בית עסק הוא הפער בין יצירה של חללים גדולים במטרה לתת מענה לצורך אחד מרכזי ובין חלל בו אנחנו מפרידים בין אזורים שונים כדי לתת מגוון מענים לכל מיני צורות וצרכים שונים. עיצוב פנים מודרני יוקרתי הוא מה שאנחנו מחליטים שיהיה ברגע בו אנחנו מגיעים לבית פרטי. שכן כאשר אנחנו מדברים על בית פרטי אנחנו יודעים מראש כי החוקים הרגילים החלים בתחום העיצוב לא תמיד יהיו תקפים כאשר מדובר על עיצוב פנים מודרני יוקרתי שנעשה עבור בית פרטי.

במקרה של בית פרטי קודם כל עלינו לקחת בחשבון כי ללקוחות יש גם כן טעם ורצונות ואנחנו בתור מי שעובדים בתחום חייבים לכבד את העמדה הזו. בשלב השני אנחנו כמובן חייבים להגיד כי אנחנו בין היתר לא יכולים להקדיש זמן ומאמצים רק עבור העיצוב עצמו.

אנחנו חייבים גם לתת את הדעת לכל מה שנוגע ליצירה של חללים בהם ניתן לעבוד, ליצור, להיות באינטרקציה משפחתית וכן הלאה. כלומר, עיצוב פנים עבור בית פרטי הוא גם האופן הטכני בו אנחנו, מי שאמונים על עיצוב הבית, נותנים ומייצרים פתרונות שיאפשרו לבני הבית להרגיש טוב יותר בתוכו בסופו של יום.

איך לעצב את הסלון ואת חדרי השינה?

כשבונים בית או כשמשפצים דירה מהיסוד, יש הרבה דברים שצריך לחשוב עליהם. לפני הכול, צריך לדעת מה הצרכים כמו – כמה חדרי שינה צריך, האם רוצים סלון גדול או שאפשר להסתפק בחדר אורחים קטן, האם יש חדר אוכל או שמסתפקים באכילה במטבח ועוד.

התשובות לשאלות האלה נגזרות מגורמים כמו: תקציב, מספר האנשים שגרים בבית וסגנון חייהם והטעם האישי בעיצוב. אבל קשה מאוד לעשות את זה לבד בלי יעוץ מקצועי. למעצבי פנים יש האפשרות לעזור בתכנון העיצוב החזותי ובתכנון הפונקציונלי.

בתהליך של עיצוב ותכנון אדריכלי מקצועי תקבלו תשובות לשאלה איך לעצב את הסלון, איזה מטבח מתאים לדירה החדשה ואיזה ריהוט ומנורות מתאימים לחדרי השינה. כמובן שמחיר עיצוב פנים מורכב מכמה גורמים שונים אך על זה נרחיב במאמר בפני עצמו.

חשוב מאוד לקחת השראה ולהציף אותה בכל פגישה

כדי שתקבלו בסופו של יום את מה שאתם מעוניינים לקבל אתם חייבים להציף את הצרכים שלכם מעלה ולאפשר לאדריכלים שמלווים אתכם לאורך תהליך עיצוב פנים מודרני יוקרתי לראות בדיוק על מה אתם מדברים. כל עוד לא תהיו שקופים לגבי הצרכים שלכם כך יהיה קשה יותר לעזור לכם בסופו של היום. לכן ההמלצה היא לא לוותר ולשבת ליד המחשב ולעבור באפליקציות השונות.

הכל כדי ליצור איזה מקום בו יכולים לקבל השראה כולם ולהבין טוב יותר מה אתם למעשה מחפשים בסופו של דבר. הצפה של רעיונות, פחדים וחששות הוא ממש חלק אינטגרלי מהתהליך והדבר הנכון הוא לאמץ את התהליך ולא לוותר עליו או לזלזל בו חלילה.

להצעת מחיר מותאמת אישית - מלאו את הפרטים!

אני אשמח ללוות אתכם בתהליך העיצוב

אם אתם מחפשים עיצוב בסגנון מודרני ויוקרתי אשמח לעזור ולסייע בתהליך כאדריכלית ומעצבת פנים. אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר ולקבל שירות מלא, אדיב ומסור מההתחלה ועד הסוף.

5/5 - (8 דירוגים)
דילוג לתוכן