רועי ואסתי איפרגן אדריכלות

אדריכל פנים או מעצב פנים: מה ההבדל

מתלבטים האם לפנות אל אדריכל פנים או אל מעצב פנים? כאן תמצאו הסבר מפורט אודות התפקיד של כל אחד מבעלי המקצוע. היכולת לקבל את ההחלטות הנכונות בתהליך שיפוץ הבית משמעותית להשגת התוצאות הטובות ביותר עם דגש על ניצול מרבי של התקציב ללא חריגות. המשרד של אסתי איפרגן מקצועי, מנוסה והוגן.

בשביל מה צריך להשקיע בעיצוב פנים?

עם בית שמתאים לכם אתם חוסכים כסף, נהנים לארח, שומרים בקלות על בית מסודר, מקבלים הרבה מחמאות ובעיקר, מרגישים בבית. שיפוץ הבית הוא הזדמנות פז להתאים אותו לצרכים ולציפיות שלכם, אל תוותרו על תכנון אדריכלי והכוונה של מעצב פנים מקצועי.

כאדריכלית ומעצבת פנים מקפידה לשלב בין הנתונים של המבנה, הצרכים של בני הבית, הציפיות, העדפות עיצוביות, שיקולי תקציב. הצעד הראשון שלכם לקראת בית החלומות שלכם הוא בחירה נבונה של אנשי מקצוע.

אדריכל פנים נדרש בכל פרויקט שדורש אישורי בנייה. מעצב פנים מנוסה מומלץ בכל פרויקט שיפוץ. שיתוף פעולה בין שני אנשי המקצוע הכרחי.

אדריכל מעצב פנים
אדריכל מעצב פנים

אדריכל שהוא גם מעצב פנים

הבחירה היעילה, החסכונית והמדויקת ביותר בעבור פרויקטים בהם נדרשים גם אדריכל וגם מעצב פנים היא משרד אחד שממלא את שני התפקידים. היום כבר לא צריך להתלבט ואין חובה לתמרן בין שני בעלי מקצוע.

אדריכלים נחוצים בעבור פרויקטים שדורשים תכנון בעוד מעצבי פנים אינם עוסקים בתכנון של מבנים או קבלת היתרי בנייה. בססו את הבחירה שלכם על המלצות, תמונות של עבודות קודמות, שיחה עם בעל המקצוע.

פרויקטים אחרונים

איזה בעל מקצוע נדרש לי?

בחירת משרד אדריכלות בעל שם וניסיון מעניקה לכם תחושת ביטחון. אתם תהיו רגועים יותר בידיעה שהפרויקט שלכם מתבסס על תכנון אדריכלי מקצועי.

יש לכם זכות מלאה לשאול כל אדריכל או מעצב פנים אודות תחומי ההתמחות, הוותק, פרויקטים קודמים.

כאדריכלית בעלת ניסיון אני מבינה את החשש, מקפידה להציג את הרזומה שלי במלואו ומשיבה על שאלות בסבלנות. תקשורת טובה ביני לבין הלקוח היא הבסיס להצלחת הפרויקט.

עצות זהב לבחירה אדריכל פנים או מעצב פנים

חשוב לכם לחסוך זמן וכסף? מקדו את החיפוש אחר בעלי מקצוע מקומיים. ניתן כמובן לנהל פגישות אונליין ואין כל חובה להיפגש עם האדריכל לעתים קרובות, אך יהיה צורך בביקורים של הצוות באתר ולפגישות תכנון והצגת שרטוטים.

אלא אם נדרש לכם משרד אדריכלים עם יכולות ספציפיות, ההמלצה היא על משרד אדריכלים שממוקם במרחק של עד 90 דקות נסיעה ממקום המגורים שלכם.

השלב הבא יהיה בחינת המלצות מקצועיות עם דגש על המלצות עדכניות ואותנטיות. חשוב שתדעו מי בדיוק עומד מאחורי ההמלצה, מתי היא ניתנה והאם היא נטולת אינטרסים.

במידת האפשר כדאי לשוחח עם הממליצים ולהיעזר בהם לבחירה בבעל המקצוע הנכון.

ההבדל בין אדריכל למעצב פנים
ההבדל בין אדריכל למעצב פנים

מה ההבדל בין אדריכל לבין מעצב פנים?

אדריכלים ומעצבי פנים משתפים פעולה על בסיס קבוע. אלו הם שני תחומים משיקים שמשלימים זה את זה. אדריכל עוסק גם בתכנון של המבנה וגם בעיצוב שלו או רק בתכנון. לאדריכל בתים פרטיים יש ידע בהנדסה, תכנון מרחב, תכנון חללים פנימיים.

לעומת זאת, מעצב פנים מתמחה אך ורק בעיצוב של המרחב הפנימי עם דגש על התאמת העיצוב לצרכים ולציפיות של בני הבית. שיתוף פעולה בין האדריכל למעצב חיוני להשגת התוצאות הטובות ביותר.

מחירים של אדריכל פנים ומעצב פנים

תמחור עבודות תכנון ועיצוב נקבע על פי היקף העבודה כך שקשה לענות על השאלה כמה עולה תכנון אדריכלי. קיימים משרדים בהם התמחור נקבע מראש בעבור הפרויקט כולו בעוד אחרים מתמחרים את העבודה על פי תעריף שעתי.

פרויקטים בהם נדרשים תכנון וקבלת היתרי בניה דורשים כמות גדולה יותר של שעות עבודה. הגודל של החלל או מספר החללים שדורשים עיצוב משפיעים גם כן על העלות הסופית.

התחלת עבודה עם אדריכל

השלב הראשון בכל פרויקט שלי הוא פגישה עם הלקוח. חשוב לי לפגוש את האנשים שעתידים להתגורר בבית, להכיר אותם, ללמוד את הצרכים והציפיות שלהם ולהגדיר יחד מטרות.

השלב הבא יהיה סיור במבנה לבחינת התנאים בשטח: כיווני אוויר, מידות, מיקום של מבנים סמוכים, המאפיינים של המגרש, חלוקה פנימית של המבנה וכן הלאה.

כעת לאחר שאספתי נתונים ניתן להתחיל לעבוד על שרטוטים ותכניות. תכנון אדריכלי מחויב לתקנות של חוקי הבנייה ולמגבלות של הרשות המקומית.

השרטוטים מציגים את עיצוב המבנה, החזית, המיקום של החלונות, המיקום של הפתחים, גובה התקרה. תכנית אדריכלית הכרחית לקבלת היתרי בנייה.

דגשים לבחירת אדריכל פנים
דגשים לבחירת אדריכל פנים

דגשים חשובים לבחירת אדריכל פנים

עיצוב פנים הוא תחום שצפוי להשפיע רבות על החיים בבית. תופתעו לגלות עד כמה העיצוב הנכון משפיע על נוחות המגורים, המרחב, החשק לארח, השווי של הנכס, מצב הרוח שלכם, קשרי המשפחה וגם הזוגיות.

ההשקעה שלכם היום בבחירה חכמה של מעצב פנים היא השקעה בעצמכם. המטרה העיקרית על עיצוב הפנים היא שילוב נכון בין פונקציונליות לבין אסתטיקה.

יכולות גבוהות של אדריכל פנים נבחנות ביכולת להבין את צורכי הלקוח ולייצור בעבורו מרחב מחייה נוח שתומך בהרגלים שלו ומכוון אותו לקראת שיפור מתמיד באיכות החיים.

זוהי הסיבה שאני כמעצבת פנים מקפידה לשוחח עם הלקוחות ולא ממהרת לקבל החלטות או ליישם בקשה לעיצוב הבית על פי טרנד מסוים מבלי לוודא תחילה שיש התאמה.

זכרו, עיצוב פנים הוא הרבה יותר מבחירת ריהוט, שילובי צבעים או עיצוב תאורה.

להצעת מחיר מותאמת אישית - מלאו את הפרטים!

מתכננים שיפוץ? מרגישים שהבית שלכם יכול להיראות טוב יותר?

כמעצבת פנים אני מקפידה לשים דגש על הפרטים הקטנים והגדולים במטרה לראות את המרחב כולו. אתם משתתפים בקבלת ההחלטות, מקבלים סקיצות ונותנים ביטוי לטעם האישי שלכם.

חייגו עוד היום למשרד של אסתי איפרגן לתיאום פגישת התייעצות והתחלת פרויקט עיצוב.

5/5 - (18 דירוגים)
דילוג לתוכן