רועי ואסתי איפרגן אדריכלות

ברוכים הבאים: עיצוב כניסה לבית

הכניסה לבית מקבלת את פנינו ישר כשחוזרים מיום עמוס שם בחוץ והיא גם התחנה האחרונה שלנו בבית לפני שאנו יוצאים לעוד יום של עבודה וסידורים. לכן חשוב להקפיד על עיצוב כניסה לבית כזה שמזמין שרומז על הקו העיצובי של הבית ובנוסף ליצור פינה פרקטית ונוחה בדיוק ל"רגעי הקצה" האלו ביום שלנו.

קבלת פנים להרגשה נעימה

הכניסה לבית היא אחת הנקודות הראשונות שנתקלים בה כשמגיעים אל הבית- היא זו שמקבלת את פנינו לראשונה, והיא זו ששולחת אותנו ליום העמוס שלנו לפני היציאה. לכן, יש לה גם חשיבות פרקטית מאוד גדולה- בה נרצה "לזרוק" פריטים מהידיים בבואנו הביתה, ולאסוף ממנה את אותם פריטים בדרך החוצה: מפתחות, מטרייה, אוזניות בלוטות', שפתון נגד יובש וכו'.

בנוסף, הכניסה לביתכם היא הדבר הראשון שהמבקרים יראו, לכן חשוב למצוא עיצוב שמשקף את הסגנון שלכם ויוצר רושם מתמשך. ניתן לבחור אין סוף אפשרויות של עיצוב עבור הכניסה לבית, החל ממסורתי וכפרי ועד מודרני.  למשל, מומלץ לבחור דלת גדולה מהרגיל או להשתמש במסגרות מותאמות אישית ליצירת כניסה ייחודית.

להצעת מחיר מותאמת אישית - מלאו את הפרטים!

עיצוב הכניסה לבית
עיצוב הכניסה לבית

כמה מרכיבים חשובים שיש לזכור בעיצוב כניסה לבית

לפניכם אפשרויות שונות לעיצוב כניסה לבית, וכן טיפים כיצד לקשט ולתחזק את הכניסה ביעילות.

בחירת מראה

המראה חשובה- אנו נציץ בה לפני שנצא כדי לוודא ש"הכל בסדר" ואין איזה כתם מביך על החולצה או שאיזה כפתור בטעות נשאר פתוח.
למראה יש תפקיד נוסף בהום סטיילינג באופן כללי ובחלל זה במיוחד- היא תורמת לתחושת מרחב כיוון שמראה מחזירה אור ובכך יוצרת תחושה של הגדלת החלל.

מראה בכניסה לבית
מראה בכניסה לבית

קומודה, ארונית ושידה

את הרהיט נציב מתחת למראה ונאחסן בו דברים שחשובים לנו "על דרך" לפני שיוצאים וכמו כן – מקום נוח לאחסון פריטים אלו בקלות ישר כשחוזרים.
ניתן לבחור שידה מרובת מגירות ומדפים לאחסון מרבי (למטריות, כובעים וכו' ) או דווקא שולחן – קומודה עם מגירה אחת למשל.
יש לדאוג ששטח הרהיט לא יהיה גדול מדיי כדי שלא יפריע למעבר. הוא צריך להיות נוח גם מבחינת הגודל שלו וכמובן- שיתאים לסגנון של החלל.

שידה בכניסה לבית
שידה בכניסה לבית

על גבי הרהיט בכניסה לבית

על הרהיט (שיכול להיות קומודה, ארונית, שידה וכו') אני אוהבת לשים אקססוריז יפים – חישבו למשל על עציץ קטן שעושה לכם טוב בעין ובלב, כזה שיהיה לכם כיף לראות בכל פעם שנכנסים הבייתה, אולי דווקא דיפיוזר שיקבל את פניכם עם ריח נעים, או- תמונות משפחתיות (מעט! לא יותר מ-2,3) שתמיד כשניכנס הבייתה או נצא החוצה יעלו בנו חיוך.
פריט נוסף שיכול להועיל הוא קערה לפריטים ש"זורקים" כשמגיעים הבייתה, ו"שולפים" ישר כשיוצאים. ניתן לשים באותה קערה מפתחות, ארנק או מטבעות למשל.

קיר כניסה לבית
קיר כניסה לבית

תאורה בכניסה לבית

את כל הפינה הזו הייתי מאירה בצורה עדינה ולא חזקה מדיי: פנס קטן מעל המראה  או משני צידיה יכול להוסיף לפינה הזו ולהשלים אותה.

להשארת פרטים וקבלת הצעת מחיר לחצו כאן

עיצוב קיר הכניסה לבית

הנושא כאן תלוי מאוד במיקום הכניסה ועל איזה מהקירות מדובר.

לפעמים ניתן לשקול ביצוע של קיר כוח בצורה מסוימת, למשל באמצעות טפט שיהווה רקע עדין לפינה זו, בריקים שיוצרים תחושת חמימות ביתית, או פשוט להוסיף מעט תמונות על הקיר אם זה מתאפשר.

עיצוב קיר הכניסה לבית
עיצוב קיר הכניסה לבית

תחזקו ושמרו על הכניסת לבית

לאחר שתכננתם ועיצבתם את הכניסה שלכם, חשוב לשמור עליה. בדקו באופן קבוע את משקוף הדלת והצירים לאיתור סימני בלאי, וודא שהדלת מאובטחת כהלכה. בנוסף, כדאי לנקות את הכניסה באופן קבוע כדי להבטיח שהיא תישאר מזמינה ונעימה. אם יש לכם ריהוט חוץ בכניסה, דאגו להגן עליו מפני פגעי מזג האוויר בעזרת כיסוי או איטום עמיד למים. על ידי ביצוע טיפים אלו, תוכלו ליצור כניסה מזמינה לביתכם שעושה רושם ראשוני נהדר. עם העיצוב הנכון, הכניסה לבית שלכם יכולה להיות גם יפה וגם פונקציונלית.

לפני שנועלים

זכרו שעיצוב כניסה לבית יכול להיות תהליך מהנה ויצירתי, ויש אינסוף אפשרויות ליצירת הכניסה המושלמת לבית שלכם. חשוב לי שתבינו את חשיבות המבואה, הכניסה לבית. רבים משקיעים כל כך בעיצוב כל חלל, אך זו גם פינה מאוד חשובה ומשמעותית במהלך היום שלנו, אותה לפעמים נוטים לשכוח וחבל שכך.

נסו ליצור לכם פינה שמאפיינת אתכם, עונה על הצרכים שלכם ושל בני ביתכם ותופתעו כמה זה ישרת אתכם במהלך היומיום, בהצלחה!

5/5 - (19 דירוגים)
דילוג לתוכן