רועי ואסתי איפרגן אדריכלות

אדריכלות חוץ בתים פרטיים

תהליך של אדריכלות חוץ בתים פרטיים הוא ממש קריטי ביצירה של בית פרטי גם אם ברגע הראשון קשה להבין מדוע. אבל האמת היא כי כאשר רואים את המשמעות של עיצוב חוץ לבית פרטי אנחנו יכולים להבין טוב יותר מה למעשה המטרה של אדריכלות לכתחילה.

מה הרעיון מאחורי אדריכלות חוץ לבית פרטי?

כל הרעיון העומד בבסיס של התפיסה האדריכלית הוא לאפשר ללקוחות להרגיש טוב יותר, להרגיש שיש להם מקום בעולם המעוצב בדיוק על פי תפיסת עולמם. אדריכלות חוץ בתים פרטיים היא למעשה האופן בו אנחנו מגדירים את הכניסה לבית, איך אנחנו רוצים לעצב את התחושה עבור מי שמגיעים לבית ברגע הראשון ולאופן בו אנחנו רוצים לגרום להם להרגיש.

מחפשים ייעוץ ותכנון אדריכלי מקצועי – נשמח לעזור

אני, אסתי איפרגן אדריכלית ומעצבת פנים מנוסה המבצעת עבודות רבות ברחבי הארץ כבר חמש עשרה שנים. ביחד הובלתי לקוחות רבים צעד אחרי צעד בדרך ליצירה של חלומות משותפים. במידה ואתם מחפשים ליווי מקצועי אני כאן, עם כל הכלים העומדים לרשותי בדרך ליצירה של הבית והנכס שאתם תמיד חלמתם עליהם.

פרויקטים אחרונים

אדריכלות חוץ בתים פרטיים מתחילה בבחינה של המטרות

כאשר אנחנו עוסקים בתת התמחות, היא אדריכלות חוץ לבתים פרטיים אנחנו צריכים להפריד בין שתי שאלות מרכזיות שעבור שתיהן אנחנו כמובן צריכים לתת מענה מלא.

שאלה ראשונה

מה האווירה שהיינו רוצים לייצר בכניסה לבית. כאן אדריכלות חוץ בתים פרטיים יכולה לבוא עם שורה של פתרונות כמו הנחה של צימחיה ייעודית, יצירה של מקום ישיבה בחוץ בו יכולים אתם לשבת וכמובן האורחים, האם ישנם בעלי חיים בבית וכן הלאה. אדריכלות חוץ לבית פרטי היא ממש הזדמנות להגיד מראש מה הבית שלכם עתיד להיות בפנים, מה התמונה שבחוץ משקפת בסוף היום בתוך הבית בפועל.

אדריכלות חוץ בתים פרטיים היא עולם שלם של יצירה אותה אנחנו רוצים להביא לכדי מימוש. אדריכלות בית פרטי יכולה לקחת אותנו לכל מיני מקומות ולהוביל אותנו בסופו של דבר לשורה ארוכה של בחירות שונות.

שאלה שניה

אדריכלות חוץ בתים פרטיים צריכה לתת מענה טכני בשורה של נושאים. האם מדובר על בית בו יש להתקין מצלמות אבטחה, האם יש להתקין שער חשמלי, אולי אנחנו צריכים למצוא פיתרון לכלים שמסתובבים תדיר בגינה או למכוניות שבחניה. כל אלו אלמנטים להם יש למצוא פיתרון. תכנון בתים פרטיים היא בדיוק התת התמחות שיודעת איך לתת את הפתרונות הייעודיים למקרים כאלו באופן נקודתי.

אדריכלות חוץ בתים פרטיים לעיתים דורשת גם כן אישורים

הרבה פעמים כאשר מסתכלים על כל התמונה הגדולה קשה להתייחס לתהליך של אדריכלות חוץ בתים פרטיים כמשהו שיש לקבל עליו אישור, בייחוד כאשר את עיקר העבודה סביב הוצאה של היתרי בניה עושים בדרך כלל סביב הבניה של הבית עצמו. אבל האמת היא כי אדריכלות חוץ בתים פרטיים בייחוד עם לאורך תהליך העבודה מעורבות תוספות בניה הכוללות העמדה של פרגולה, גגון וכיוצא באלו, יכול להיות שיעלה הצורך לבחון את הדברים גם בהיבט המשפטי.

כדי לתכנן נכון אדריכלות חוץ לבתים פרטיים חשוב שהלקוח יהיה שותף לתהליך

אדריכלות חוץ בתים פרטיים היא כאמור עבודה בה אנחנו רוצים להפוך את החלק החיצוני של הבית של הלקוח למקום אליו נעים להיכנס. מכאן שכאשר אנחנו מדברים על אדריכלות חוץ בתים פרטיים אנחנו חייבים להעמיד את הלקוח בראש רשימת סדר העדיפויות. לכן הרבה פעמים גם כאשר אנחנו מדברים על אדריכלות חוץ בתים פרטיים אנחנו עושים את כל מה שאפשר על מנת שניתן יהיה לאפשר ללקוח לראות בכל שלבי הפרויקט איך הדברים יראו בסופו של דבר.

אין כל ספק כי הרבה פעמים לקוחות נמצאים במועקה משום שהם לא יכולים לדעת באמת מה תהיה התוצאה הסופית. לכן חשוב כל כך שהאדריכל יעשה את המאמצים הנדרשים כדי לגרום ללקוח להרגיש ממש חלק מכל התהליך כולו בסופו של דבר.

להצעת מחיר מותאמת אישית - מלאו את הפרטים!

אדריכלות חוץ בתים פרטיים היא תכנית שלוקח זמן לתכנן

תהליך בסופו אנחנו נראה תוצאות של אדריכלות חוץ ביתם פרטי הוא מה שלוקח לו מעט זמן. אדריכלות חוץ בתים פרטיים היא משהו שלוקח זמן להבין בדיוק כיצד אנחנו מקווים שזו תיראה בסופו של דבר. לכן, אם אנחנו מדברים על אדריכלות חוץ לבית פרטי אנחנו חייבים לקחת בחשבון כי לעיתים לוקח זמן לכל אחד להבין בדיוק מה הוא מחפש.

חשוב מאוד לא לפחד מתהליך הבירור ולראות בו ממש חלק אינטגרלי וטבעי מתהליך היצירה של הבית שלכם או של הנכס. לכן ההמלצה היא פשוט לנשום עמוק ולאורך כל הדרך להקפיד לשקף את הקשיים הברורים שלכם לאורך התהליך כדי שבסופו של היום התוצאה שתתקבל תהיה התוצאה לה קיוויתם באמת.

אסתי איפרגן תכנון אדריכלות חוץ לבתים פרטיים

אני, אסתי איפרגן בעלת משרד לאדריכלות ועיצוב פנים, מחכה לכם עם כל הפתרונות וכל המידע על אדריכלות חוץ בתים פרטיים כדי שתמצאו את התכנית המושלמת עבורכם.

5/5 - (8 דירוגים)
דילוג לתוכן