רועי ואסתי איפרגן אדריכלות

עיצוב חללים מסחריים

עיצוב חללים מסחריים הוא ככל הנראה ההנאה הכי גדולה שיש למעצב פנים משום שיש כאן את היכולת למדוד באמת עד כמה העבודה של אותו מעצב פנים שינתה את פני הדברים. אנחנו כבר יודעים זאת מימים ימימה, האופן בו מרחב מסוים נראה יכול להשפיע באופן עמוק על ההתנהלות של האנשים בתוכו.

עיצוב חללים מסחריים – בפן הכלכלי של העסק

עיצוב חללים מסחריים יכול לשנות באופן דרמטי את המחזור העיסקי של בית עסק. עיצוב חללים מסחריים יאפשר לכם לקבל עוד קונים, ייעל את העבודה, יגרום גם לעבודים וגם לקונים להרגיש טוב יותר ובעיקר, יהפוך אתכם לאנשי מקצוע טובים יותר בתחומכם.

הדיון על עיצוב חללים מסחריים הוא דיון ענק משום שיש כל כך הרבה דוגמאות וכל כך הרבה אפשרויות בתוך התחום עצמו. אבל בגדול, עיצוב חללים מסחריים הוא תהליך דומה בשורה ארוכה של מקרים. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על עיצוב חללים מסחריים, זה הזמן שלכם להמשיך ולקרוא את האמור מטה.

עיצוב חללי open space
עיצוב חללי open space

מעצבת פנים לעסקים קטנים וגדולים

שירות מקצועי ואמין, במיומנות ומסירות, אני אסתי איפרגן, אדריכלית ומעצבת פנים, עומדת לרשותכם לעיצוב העסק שלכם. אתם מוזמנים תמיד ליצור איתי קשר בנוגע לכל שאלה ולקבל את המענה המקצועי המלא שיעזור לכם לקבל שורה של החלטות נכונות יותר במחירים משתלמים ותוך ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך.

אז אם אתם לא רוצים לטרוח לקרוא ומעוניינים כבר להתקדם קדימה, אתם בהחלט יכולים לעזוב הכל עכשיו ופשוט ליצור איתי קשר.

עיצוב חללים מסחריים הוא תהליך בעל מספר שלבים

עיצוב חללים מסחריים לא מתרחש בתוך וואקום וכמו במקרים רבים הוא חלק מתהליך שכולל כמה שלבים שונים. עיצוב חללים מסחריים הוא אמנם עולם שלם שמאפשר לכל מעצב להיות יצירתי, להעלות רעיונות פרועים ועוד.

אבל בשורה התחתונה, הוא גם תהליך עיצובי שבסופו מטרה ברורה, שיפור פני העסק והפיכה של בית העסק למקום בו יש מי שירצו לבקר שוב ושוב. עיצוב חללים מסחריים הוא תהליך ארוך שיש לבצע אותו באופן דקדקני ולטפל גם בפרטים הקטנים ביותר לאורך התהליך.

עיצוב לבית קפה שכונתי
עיצוב לבית קפה שכונתי

עיצוב חללים מסחריים מתחיל ביצירה של תכנית עבודה והבנה של הצרכים

עיצוב חללים מסחריים, בניגוד לתכנית עבור בית פרטי, הוא מה שחייב לעמוד בלוח זמנים. זה לא שבמקרה של בית פרטי אפשר 'למרוח את הזמן'. אבל בכל הנוגע לעסקים, זמן שווה כסף.

המשוואה הפשוטה הזו מאלצת אותנו לעשות את העבודה באופן מקצועי, מהיר ומיומן כדי להבטיח כי עיצוב חללים מסחריים לא יפגע בעסק באופן אנוש. לכן כל כך חשוב, לפני הכל, לשבת ולתכנן את שורת הצעדים כדי שכאשר העבודה תגיע לכלל מימוש היא תיעשה במהירות וביעילות.

להשארת פרטים וקבלת הצעת מחיר לחצו כאן

חלק מעיצוב חללים מסחריים הינו להבין מה הצרכים של הלקוח

כל בית עסק נראה אחרת ורק הבנה אמיתית של העסק מאפשרת עיצוב חללים מסחריים. שכן עיצוב חללים מסחריים יכול להיות עיצוב של בית מלאכה או משטח עבודה, מה שבעיקר דורש הבנה של האופן בו ניתן לייעל תהליכים בתוך בית העסק.

לעומת זאת, עיצוב חללים מסחריים שדורש מגע עם קהל חייב להיות מעוצב באוריינטציה הזו משום שאם קהל הלקוחות לא ירגיש טוב המקום לא יפעל כמו שצריך.

כלומר, בסוף כמובן יש מקום לתלות את התמונות הקטנות בשירותים או להציב שורה של בובות על מדף, אבל אם לא תבצעו את העבודה והיא בחינה של הצרכים שלכם, המענה המקצועי לא יהלום את הצרכים שלכם באופן מלא.

עיצוב פנים לחברת הייטק
עיצוב פנים לחברת הייטק

עיצוב חללים מסחריים צריך לשקף את הטעם של הבעלים

כל העולם נע לעולם מכירות בו היחס הוא הרבה יותר אישי. אולי אלו הרשתות החברתיות שהובילו אותנו להרגיש קרובים ורחוקים בו זמנית, יותר מאי פעם, אולי זו מגיפת הקורונה, מה שבטוח הוא שכאשר אנחנו מדברים על עיצוב חללים מסחריים אנחנו רוצים להפוך את הלקוחות למי שמרגישים שהם מקבלים משהו אישי מזה שיצר עבורם את השירות.

לכן, ההמלצה היא תמיד להקפיד ולעצב על פי טעמו של בעל המקום. אם זה על ידי בחירה של כלים מיוחדים במקרה של מסעדנות ואם זה על ידי תליה של תמונות ייחודיות בשירותים. כל פעם מחדש המטרה היא לאפשר יצירה שמתכתבת עם סיפור אישי.

כך מגדילים מאגר של לקוחות. לעיתים זה נשמע אולי מסובך אבל זה כל הכיף בתהליך העיצוב. יצירה של רשימה שתאפשר לנו למצוא בדיוק את כל הפרטים הקטנים שהופכים את החלל למה שהוא.

להצעת מחיר מותאמת אישית - מלאו את הפרטים!

עיצוב חללים מסחריים בצמוד לתקציב

התזרים הוא המלך, זה יודע כל בעל עסק. עיצוב חללים מסחריים חייב להיעשות לאור תקציב וזו אולי המשימה החשובה ביותר של מעצב פנים בכל מקום שהוא. לכן חשוב שאתם קודם כל תגדירו תקציב שיאפשר לכם לעבור את התהליך בשלום ולאפשר למעצב לבצע את הבחירות השונות בהתאם לכך.

אני, אסתי איפרגן אשמח ללוות אתכם בתהליך של עיצוב חללים מסחריים עבור בית העסק שלכם.

5/5 - (13 דירוגים)
דילוג לתוכן