רועי ואסתי איפרגן אדריכלות

בריכת שחייה כאלמנט מרכזי בעיצוב החצר

האם חלמת תמיד על בריכת שחייה מרהיבה בחצר ביתך? כולנו! בריכת שחייה בחצר יכולה לשמש לא רק לשעות כיף ופנאי עם המשפחה, אלא גם כפריט עיצוב מרכזי ומושך עין בנוף החצר ושמשדרג את ערך הנכס כולו. עם בחירה נבונה של עיצוב, מיקום וחומרי גמר, בריכת השחייה תהפוך לכוכב של החצר כולה.

רגע לפני שמתחילים

בניית בריכה היא משימה מרתקת ומאתגרת, והתהליך נעשה בצורה מקצועית ויעילה יותר כאשר בוחרים חברת בניית בריכות שחייה מקצועית ובעלת ניסיון בעולם הבנייה והעיצוב. המאמר נכתב בשיתוף עם "חברת ספיר בריכות שחייה" – חברה בראשותה ובבעלותה של ספיר המונה צוות מומחים ומקצוענים, שפועלים בתחום זה בישראל מעל ל-26 שנה.

חברת ספיר בריכות שחייה היא חברה וותיקה ומוכרת בעניין בניה ועיצוב בריכות השחייה בארץ. בזכות הניסיון הרב וההתמחות בתחום, היא יכולה לספק שירותים איכותיים, בניה אמינה ותוצאה אסתטית שתתאים לכל סגנון וטעם ולכל דרישה של הלקוח או מעצבת הפנים.

בואו נצלול לתוך המאמר….

בריכת שחייה כאלמנט עיצובי בחצר: משדרגים את המראה והתחושה של חלל הפנים

בשנים האחרונות יש לא מעט וילות ודירות בעלות בריכת שחייה פרטית, הדבר נהיה טרנדי ביותר מתקופת הקורנה, שגמרה לביקוש לאטרקציות ביתיות. בואו נעבור על התהליך והיתרונות של בניית בריכות שחייה בבית.

בניית בריכות שחייה: התהליך והיתרונות

בניית בריכת שחייה היא משימה אשר דורשת תכנון יסודי והבנה של הצרכים האישיים של המזמין. מהם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעיצוב הבריכה:

  1. 1. מיקום אסטרטגי: המיקום של הבריכה בחצר משפיע על חוויית השימוש והמראה הכללי של החצר. בנייה לפי תכנון יסודי מבטיחה שהבריכה תהיה נגישה ומשדרת יוקרה – כי הסוד בעיצוב הוא לא רק היופי אלא גם הפונקציונליות.
  2. עיצוב סביבת הבריכה: השטח סביב לבריכה יכול להפוך לכתובת אידיאלית לשטחי ישיבה, מקום לאכילה ומקום "להיזרק ולהירגע". תכנון מתוחזק יכול להפוך את החצר לפסטורלית ונעימה.
  3. תאורה: הוספת תאורה מעניקה לבריכה חיים גם בשעות הערב, ומוסיפה לחווית השימוש בה, בתהליך עיצוב בריכת שחייה אנו שמים על כך דגש רב.
  4. פרקטיקות ידידותיות לסביבה: בבחירת חומרים ובאמצעים של בניית הבריכה, ניתן לשמור על פרקטיקות ידידותיות לסביבה, "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו" – בריכה יפה זה נחמד אבל בריכה יפה ונוחה לשימוש זה מתכון מנצח.

להצעת מחיר מותאמת אישית - מלאו את הפרטים!

קצת שאלות נפוצות על בריכות שחייה ועיצובם

איפה כדאי למקם את בריכת השחייה בחצר?

השלב הראשון הוא לבחור מיקום אידיאלי עבור בריכת השחייה. חשוב למקמה במקום בולט בחצר (אך נוח), כך שתהיה למוקד ולאטרקציה המרכזית שתמשוך את תשומת הלב.

יש לקחת בחשבון את תנאי השטח, כיווני שמש ורוחות ולוודא כי המיקום מאפשר שהות נעימה ליד הבריכה. גם הנגישות לבריכה חשובה – מומלץ למקם אותה קרוב לבית, ללא מכשולים.

איך לשלב את עיצוב בריכת השחייה עם סגנון החצר?

לאחר בחירת המיקום, השלב הבא הוא ללמוד היטב את הסגנון והאווירה של החצר והבית (העיצוב הכללי שלו) ולהתאים להם באופן מושלם את כל מרכיבי הבריכה:

  • צורת הבריכה וממדיה – בריכה מלבנית או עגולה, גדולה או קטנה.
  • חומרי הבנייה והגימור – שיש, אבן, פלדה, בריכת פיברגלס וכו'.
  • מפל מים, מזרקות, תאורה תת-מימית.
  • עיצוב שפת הבריכה – ריצוף, חומרי גמר, נוחות שימוש.
  • שילוב צמחייה ופינות ישיבה סביב הבריכה.

הרעיון הוא ליצור שפה עיצובית אחידה שמשלבת את הבריכה בהרמוניה עם שאר החצר. כך בריכת השחייה תיטמע היטב בנוף ותוסיף לקסם הכללי.

להשארת פרטים וקבלת הצעת מחיר לחצו כאן

מגמות בעיצוב בריכות שחייה לחצר

בין מגמות העיצוב הפופולריות כיום בבריכות שחייה בולטות העדפה לקווים נקיים ומינימליסטיים, שילוב חומרי גמר טבעיים כגון עץ ואבן וכן השימוש באלמנטים עיצוב צבעוניים ובוהקים יותר מבעבר.

לסיכום

בריכת שחייה בחצר היא הזדמנות נהדרת ליצור נקודת עניין מרכזית ואלמנט עיצובי מושך לכל החצר, היא תעלה את ערך הנכס ותיצור אי של שקט בעולמכם. עם תכנון נכון וקצת יצירתיות, ניתן להפוך את בריכת לשחייה לאטרקציה המרכזית של הבית. תהנו מהתהליך!

5/5 - (18 דירוגים)
דילוג לתוכן