רועי ואסתי איפרגן אדריכלות

עיצוב דירת קבלן

בשעה טובה, עבדתם בלי הפסקה, חסכתם שקל בשקל וכעת הגעתם אל הנחלה. עיצוב דירת קבלן הוא בעצם הדובדבן שבקצפת בסיום התהליך המרגש של הדירה החדשה שלכם. והכרחית ברוב המקרים שבד"כ מקבלים את המינימום ולא לפי טעמכם האישי.

מעצבים מחדש את דירת הקבלן לדירה יוקרתית ומיוחדת

עכשיו זה הזמן להתאים באופן מושלם את חלל הדירה אל הצרכים היומיומיים שלכם וכמובן למראה אותו תרצו לשוות לדירה. לאור העובדה שהדירה שרכשתם הינה דירת קבלן וככל הנראה כל הדירות, אם לא כולן בבניין המגורים יגיעו עם אותו העיצוב וזה יהיה תפקידכם וכמובן תפקידה של מעצבת הפנים לעיצוב דירת קבלן להפיח בה רוח חיים רעננה בהתאם לחזון ולסטנדרטים שהצבתם לעצמכם מבחינת תקציב, זמן עבודה וטעם אישי.

מרכיבים רבים כלולים בתכנון העיצוב והתכנון של הדירה יכול להיות משימה לא פשוטה כלל בה יש לקחת בחשבון את כל הפרטים, מהקטן ביותר ועד לגדול שבהם כגון: הקונספט, בחירת התאורה, הצבעים, חומרי הגלם וכמובן הטעם שלכם. על כן בשביל זה ישנם אדריכל דירת קבלן ומעצבי פנים שידאגו להתאים את עצמם ואת עיצוב החללים בהתאם לצורכיכם.

פרויקטים אחרונים

עיצוב דירת קבלן – לדעת במי לבחור

לאור ההתפתחות התעשייתית, הקדמה והטכנולוגיה, הן בעולם האדריכלות והן בעיצוב הפנים כל הזמן ישנן מגמות אופנתיות משתנות, סגנונות ותתי סגנונות ובהתאם גם יותר ויותר אנשי מקצוע אשר בוחרים להתמחות בסגנון מסוים ולהקדיש לו את עיקר הלמידה.

אי לכך, ניתן למצוא היום בעלם העיצוב אינספור מעצבים ואדריכלים לעיצוב דירת קבלן והבחירה עם מי לעבוד תהיה קשה ואף מבלבלת. אז הנה לכם שלוש עצות מועילות איך לעשות זאת נכון:

  1. תיאום ציפיות: תיאום הציפיות צריך להתחיל בין בני הזוג או המשפחה אשר נכנסת לדירה החדשה. עליכם להבין מה כל צד שואף לראות בסיום התהליך, להגיע להבנות ולחלום משותף ולא פחות חשוב מכך – לבחור מעצבת שתבין את חזונכם ותשדרג אותו.
  2. מר גוגל וגברת פייסבוק: בעידן בו כל המידע בעולם נמצא במרחק לחיצת כפתור בקלות תוכלו לקרוא ביקורות, לבקש ולקבל עצות, להשוות מחירים והכי חשוב, לראות תיקי עבודות של מעצבים שונים.
  3. לחשוב קדימה: הן במידה ואתם זוג צעיר ללא ילדים (עדיין) או בוגרים יותר עם ילדים העתידים בקרוב לפרוס כנף ולעזוב את הקן, רצוי שתכנון העיצוב של הדירה שלכם יהיה לטווח הארוך ובהתאם לצורכי המשפחה.

עיצוב דירת קבלן – לצעוד ביחד אל החלום

שמי הוא אסתי איפרגן ומעל 10 שנים שאני מלווה את אלו אשר רוצים להגשים את התמונה שכבר שנים יש להם בראש ולהפוך אותה למציאות, בין אם זה עיצוב דירת קבלן או בית פרטי אני קשובה לצורכי לקוחותיי ועוזרת להם להגשים את חלומם.

אני מאמינה גדולה בכך שאין עיצוב דירת קבלן אחד הדומה למשנהו בדיוק כשם שכל בני האדם שונים זה מזה. פנו אלי ואשמח לעצב אתכם את העתיד המושלם שלכם.

עיצוב דירת קבלן קטנה

אנשים רבים אשר רוכשים דירה מקבלן חולמים על עיצוב פנים לדירה שיוכלו להיות גאים בו. ועל כן מומלץ כי עיצוב דירת קבלן קטנה יתבצע בעזרת אדריכלית ומעצבת פנים אשר תסייע ביצירת האמירה העיצובית אותה אתם מעוניינים להעניק לדירה שעומדת ריקה ורק ממתינה לכם.

עיצוב דירת קבלן קטנה – דף חלק שרק ממתין לרעיונות שלכם

דירת קבלן קטנה מהווה מעין גיליון קנבס ריק אשר ממתין לנגיעה האישית שלכם. אנשים רבים עשויים להתקשות עם מצב שכזה ולא תמיד ידעו כיצד להתאים את העיצוב בצורה מדויקת כך שיענה על הצרכים השונים שלהם.

חשוב לזכור כי בעת פניה אל מעצבת פנים מקצועית תוכלו גם אתם ליהנות מן השירות המדויק אשר ייצור עיצוב דירת קבלן 3,4,5 חדרים באופן העונה בצורה מרשימה על כל צורך שעשוי להתעורר. בין אם אתם מעוניינים בעיצוב פנים מודרני או כפרי, או אפילו שילוב של השניים, הרי שאחר העקרונות החשובים ביותר בעת עיצוב מחדש יהיה השילוב של המראה אותו אתם מחפשים עם המענה המדויק לכל צורך פרקטי שעשוי להתעורר.

עיצוב דירת קבלן 3/4/5 חדרים

עיצוב דירת קבלן קטנה יהיה זה אשר גם יתמקד ביצירת אזורי אחסון שונים שאינם פוגעים במראה של הדירה ולא יוצרים עומס וויזואלי על העיצוב של המקום. מענה מרשים זה יהפוך גם את הדירות הקטנות יותר, גם אם מדובר על דירת קבלן 3,4,5 חדרים, לאזורים הנוחים ביותר למחייה אשר מאפשרים לכל אדם ליהנות מן הפינוקים העיצוביים המרשימים לצד המענה הפונקציונלי הנדרש לכל צורך.

כל שיהיה עליכם לעשות זה לבחור את הכיוון הכללי אליו אתם מעוניינים לפנות ומשם ניתן יהיה להתחיל ולבנות את העיצוב המדויק שיתאים לכם. אל תהססו ופנו כבר היום אל מעצבת פנים מנוסה שתוכל להפוך את החלום שלכם למציאות מעוצבת, הרי זו תהיה הדרך הטובה ביותר להפוך את ביתכם החדש לנוח, פרקטי ומעוצב בצורה מרשימה בהתאמה מדויקת לטעם האישי שלכם.

להצעת מחיר מותאמת אישית - מלאו את הפרטים!

אמירה ייחודית בכל חלל בבית

המשרד של אסתי איפרגן יעמוד לשירותכם בכל דרך אפשרית ויסייע ביצירתו של העיצוב המדויק אשר כולל אמירה ייחודית בכל חדר בדירה החדשה שלכם. הרי העיקרון החשוב ביותר בתחום עיצוב הפנים שם דגש על הפיכתה של דירה למקום שמרגיש ומתפקד כמו בית בו אתם שמחים לשהות.

בחירת צבעים נכונה

ערכת הצבעים של דירת הקבלן שלך יכולה לעשות או לשבור את כל המראה והתחושה של החלל. בעת בחירת ערכת צבעים, הקפד לקחת בחשבון את הסגנון הכללי של הקבלן. האם הם מעדיפים צבעים בהירים ותוססים או גוונים עדינים יותר ושתוקים? כדאי לקחת בחשבון גם את גודל החדר ואת כמות האור הטבעי שהוא מקבל.

פתרונות אחסון

בתכנון דירת קבלן, אחסנה היא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. עם שטח מוגבל וצורך לשמור על חפצים מסודרים, חשוב למצוא פתרונות אחסון שהם גם פונקציונליים וגם אסתטיים. כאשר מחליטים על אחסון, חשוב לחפש חלקים שהם גם קומפקטיים וגם מסוגננים.

תאורה חמה ונעימה

תאורה היא אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל חדר. בעיצוב דירת קבלן זה נכון במיוחד. חשוב ליצור חלל מואר היטב ומתאים לעבודה. תאורה היא משימה חיונית, מכיוון שהיא תעזור להפוך את החלל לפונקציונלי יותר. גם תאורת הסביבה חשובה, שכן היא תיצור אווירה חמה ומזמינה יותר.

ליווי של אדריכלית ומעצבת פנים בתהליך העיצוב

שירותיה של אסתי איפרגן, אדריכלית ומעצבת פנים לדירות קבלן ובתים פרטיים, ילוו אתכם בכל צעד וצעד ויתמקדו במציאת המענה המתאים לצרכים האינדיבידואליים שלכם. כך למעשה תוכלו ליהנות משירות הכולל תכנון אדריכלי, תוספות בניה, שיפוצים, עיצוב פנים, מטבחים, חדרי רחצה, תכנון הגינה ועוד.

זאת כמובן לצד רישוי מקוון ועמידה מול הרשויות, ליווי בחירת חומרי גמר וייעוץ בבחירת הקבלנים כולל בחינת ההתקשרויות החוזיות עמם ואף ליווי הבניה תוך תיאום קפדני עם היועצים והקבלנים עד לסוף תהליך הבניה והעברת המפתח לידיכם.

5/5 - (17 דירוגים)
דילוג לתוכן