רועי ואסתי איפרגן אדריכלות

עיצוב בתים מודרניים

עיצוב בתים מודרניים הוא עולם שלם שעוסק ביצירה של בית לאור הטרנדים העכשוויים. עיצוב בית מודרני הוא תהליך מופלא ולא פשוט בו אנחנו רוצים לחדש מצד אחד ומהצד השני אנחנו כמובן רוצים לשמור על האינטימיות הזו שבסופו של יום מייצרת בית.

עיצוב בתים מודרניים הינו תהליך מרתק

אנחנו מדברים על שורה של אלמנטים אותם אנחנו יכולים לבחור כדי להיכלל בתוך הקבוצה הזו של בתים מודרניים. בתים מודרניים לא צריכים להיות קרים או מרחיקים, אבל הם כן נראים אחרת ונותנים מענה אחר מבית בסגנון כפרי למשל. איך גם אתם יכולים לקחת את כיוון העיצוב של הבית שלכם אל עבר המודרנה? התשובות ממש כאן.

פרויקטים אחרונים

כמה מילים על מעצבת פנים מובילה

אני, אסתי איפרגן מעצבת פנים ואדריכלית מזה כחמש עשרה שנים. אני מתמחה בעיצוב פנים וכמובן אדריכלות פנים לעיצוב בתים מודרניים. לאורך שנות העבודה שלי ליוויתי אינספור לקוחות בדרך ליצירה של החלל המושלם עבורם. אני מאמינה כי את התהליך הזה גם אנחנו יכולים לעבור ביחד ואם אין לכם כוח לעבוד קשה, אתם רוצים לראות תוצאות בלי 'לשבור את הראש' אני מאמינה שיש לי את הכלים לעזור לכם.

מה מייחד עיצוב בתים מודרניים החל מהחלל עצמו

כאשר אנחנו מדברים על עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני אנחנו צריכים להחזיק בראש כל הזמן את הדוגמה שמייצרת את אותם בתים מודרניים. עיצוב בתים מודרניים שואב כל הזמן מעולמות התעשייה, מהעולמות האורבניים והרעיונות הללו מתחילם כבר בשלב יצירת החלל.

כאשר אנחנו מדברים על עיצוב בתים בסגנון מודרני הרבה פעמים נדבר על כך שהכל מתחיל בחללים גדולים ללא חלוקה פנימית, מה שכמובן מזכיר האנגר גדול או איזורי תעשיה. לאחר מכן אנחנו צריכים לדבר על החומרים שמעצבים את הקירות. למשל אבן אדומה, ברזל, בטון. כל החומרים הללו, שאין בהם חמימות, מזכירים לנו את הרחוב ואת העיר.

עיצוב בתים מודרניים הוא עיצוב שנשען קודם כל על האלמנטים הללו שבראש ובראשונה מזכירים לנו את העיר. לאחר מכן אנחנו צריכים לרדת לרזולוציות קטנות יותר אבל תמיד להחזיק את הנקודות הללו בראש.

עיצוב בתים מודרניים נאחז גם בפרטים

כל מי שעוסק בעיצוב פנים בתים פרטיים יודע כי בסופו של יום הכל זו שאלה של פרטים. כלומר, עיצוב בתים מודרניים גם הוא נאחז בפרטים. בכל אותן פינות קטנות בבית, החל מהתמונות בשירותים וכלה במחזיק המגבות. כך שכאשר אנחנו מדברים על עיצוב בית בסגנון מודרני, אנחנו כמובן צריכים לשאול את עצמנו מה הדברים שמעוררים בנו אושר? זו שאלה שאני, אסתי איפרגן, שואלת את הלקוחות שלי לא אחת.

עיצוב בתים מודרניים הוא לא יצירה של חלל בו אתם לא צריכים להרגיש בית. הוא עיצוב ששואב השראה מאזורים מסוימים אבל הוא לא נעדר כל פרט. לכן, ההמלצה היא תמיד להסתובב קצת בכל מיני שווקים ולחפש מציאות. עיצוב פנים בית פרטי הוא לא רק רכישה של רהיטים גדולים עליהם נדבר כמובן, אלא גם בחירה אקססוריז ופריטים קטנים או בחירה של תמונות של ציירים מוכרים ועוד. כל הבחירות הקטנות הללו הן אלו שעושות את ההבדל בסופו של דבר.

עיצוב בתים מודרניים – הרהיטים

בחירה של רהיטים היא בחירה חשובה מאוד גם כן. עיצוב פנים מודרני יוקרתי דורש רהיטי יוקרה שהם הרבה פעמים אסופה של כל מיני פריטים. אתם זוכרים את השיחה הזו לגבי מה זה למעשה עיצוב בתים מודרניים? התשובה היא כמובן, ההשראה שהיא המרחב האורבני. הרבה פעמים ההשראה הזו תיקח אותנו לכל מה שהוא קבוצה אקראית לכאורה של פריטים. כלומר, חלק מהיופי הוא אסופה של פריטים שעל פניו אין בניהם קשר אלא זה שאנחנו בחרנו ליצור.

עיצוב פנים בתים פרטיים הוא תהליך בו אנחנו בוחרים מספר רהיטים שיש בניהם קשר כלשהו, בדרך כלל של גוונים מסוימים מתוך פלטה של צבעים והתאמה שלהם בתוך המרחב. עיצוב בתים מודרניים הוא תהליך בו אנחנו בדרך כלל נרצה לבחור פריטים שונים בעלי טקסטורות שונות שישקפו יותר מכל כי לא מדובר כאן על סט, אלא על בחירה של מי שכאילו 'מצא את הדברים והפריטים השונים ברחוב'.

להצעת מחיר מותאמת אישית - מלאו את הפרטים!

תכננו מראש ובצורה נכונה את התקציב לפרויקט

עיצוב בתים מודרניים הוא אולי עיצוב שיש בו מידה מסוימת של בחירה אקראית, אבל הוא ממש לא עיצוב בו אנחנו לא חושבים על כל פרט. לכן חשוב כל כך לחשוב על תקציב מוגדר מראש שילווה את התהליך. חשוב יותר מכל לבחור תקציב גדול ממה שאתם מתכוונים להוציא בסופו של דבר כדי שתרגישו בטוחים במידה ויהיו כל מיני משתנים בלתי צפויים שיהפכו לעול כלכלי. תזכרו ליהנות לאורך התהליך, ככל שתלמדו ליהנות יותר כך התוצאה בסופו של דבר תהיה טובה יותר עבורכם.

עיצוב בתים מודרניים – יש לכם לאן לפנות בנושא

רוצים לשמוע עוד? לקבל עצה והכוונה מקצועית? אולי לעבור תהליך עיצוב שלם לבית שרכשתם? אני כאן בדיוק בשביל זה ואשמח לעזור ולייעץ.

5/5 - (8 דירוגים)
דילוג לתוכן