רועי ואסתי איפרגן אדריכלות

עיצוב פנים בתים

עיצוב פנים בתים הוא אולי הדבר שיכול לשנות ולשפר חיים של רבים באופן הכי דרמטי שאפשר. עיצוב פנים בתים פרטיים זו לא סתם מותרות שלעיתים יש ולעיתים חסר, אנחנו מדברים כאן על מה שבאופן משמעותי יכול להוביל לתחושות טובות יותר של אדם בתוך ביתו.

הבית שלנו הרי נותן לנו שורה של מענים טכניים ורגשיים

מצד אחד הבית שלנו הוא המקום בו אנחנו יכולים להרגיש בטוחים. זה המקום בו אנחנו יכולים להניח את החפצים שלנו, זה המקום בו אנחנו יכולים להרגיש מוגנים, שאנחנו חיים בסביבה סטרילית ועוד. אבל, מנגד, בית הוא עוד הרבה מעבר לכך. בית זה המקום בו אנחנו מרגישים בטוחים, אהובים, מחוברים לעצמנו.

האדם בניגוד לשאר היצורים בטבע תלוי בגורמים רבים כדי שירגיש טוב. אם יש משהו שראינו לאורך תקופת מגיפת הקורונה ששינתה את העולם זה כיצד הבית הפך להיות מקום בו אנחנו מבלים הרבה יותר מבעבר. לכן, מטבע הדברים, עיצוב פנים בתים הפך למוצר נחשק כל כך בעיני רבים בכל רחבי העולם.

איך יוצרים עיצוב פנים בתים פרטיים ומה הדברים שחשוב שתדעו לפני שיוצאים לדרך על מנת שהתהליך יהיה קל יותר, נעים יותר וכזה שמביא לתוצאות להן אתם מקווים, את התשובות לזה נשמח לתת לכם ממש עכשיו.

פרויקטים אחרונים

עיצוב פנים בתים פרטיים מתחיל בתכנון ויצירה של מאגר של רעיונות

רעיונות גדולים מתחילים בצעדים קטנים. עיצוב פנים בתים הוא בסופו של דבר אסופה של פרטים שהמטרה שלהם היא להפוך את הבית לנאה יותר בעיני היושבים בתוכו. אבל את הדרך לשם עושים בעזרת ניתוח של הצרכים השונים של בני הבית מצד אחד ומהצד השני, על ידי בחירה מודעת של הקו העיצובי על פיו אנחנו מעוניינים ללכת. מה שחשוב לדעת על עיצוב פנים בית פרטי הוא שלמעשה אנחנו מדברים על תהליך ארוך בו כל הזמן אנחנו מבצעים תהליך של בירור.

אנחנו כל הזמן מנסים להבין באמת מה הצרכים של בני הבית לצד ניסיון להבין מה אנחנו מנסים ליצור כאשר למעשה כל העולם פרוש בפנינו. אנחנו כל הזמן חווים השפעות, כל הזמן רואים עוד רעיונות חדשים, לעיתים זה קשה למצוא את הפיתרון המושלם למרות שבסופו של יום זה מה שצריך לקרות כדי להגיע לכדי עיצוב פנים לבתים פרטיים.

זה הזמן להגיד לכל מי שמתחיל תהליך המלווה באדריכל או מעצבת פנים לא להתבייש ולהביא את כל הרעיונות שיש לכם לשולחן העבודה. הרבה פעמים הדרך הטובה ביותר למצוא עיצוב פנים בתים שיהיה מושלם בעיניכם הוא על ידי הצגה של רעיונות שיאפשרו לדמות המקצועית שמלווה את התהליך להבין בדיוק מה אתם מחפשים.

עיצוב פנים בתים הוצאה מהכוח אל הפועל

תהליך של עיצוב פנים בתים כולל כמה שלבים מרכזיים:

  1. יצירה של תכנית שכוללת את כל השינויים בתשתיות אותן הבית צריך לעבור: לפעמים זה לשבור קיר, לעיתים זה להחליף את מערכת החשמל ולפעמים יש בעיות באינסטלציה. כל נכס הוא בית עם יתרונות וחסרונות. המטרה היא, בין היתר, לאפשר יצירה של תשתיות שיתנו לכל בני הבית לחיות בנוחות בתוך הנכס בלי שום בעיות.
  2. צביעה של הקירות ובניה של ארונות במידת הצורך: אחרי שטיפלנו בתשתיות אנחנו עושים בחינה של המסגרת בתוכה הבית נוצר. יצירה של המסגרת משמעותה יצירה של פינות איחסון קבועות בקיר במידת הצורך וצביעה של החלל לפני שיגיעו הרהיטים ויקשו עלינו את המלאכה.
  3. בחירה של רהיטים וסידורם: הרגע בו תהליך אמורפי של עיצוב פנים בתים מתחיל להפוך למשהו שאפשר להבין הוא לחלוטין הרגע בו מתחילים לסדר את הרהיטים הגדולים. את הארונות, את השידות, את המיטות. אנחנו למעשה רוצים שהכל יעמוד לפני שאנחנו פורקים את הארגזים.
  4. פריקה של הארגזים: הפריקה של הארגזים היא הרגע בו אנחנו מסדרים את כל הפריטים החשובים במקומות שלהם. אלו יכולות להיות בובות מיניאטוריות על מדף ואלו יכולות להיות תמונות שייעדנו עבור הסלון. כל פינה תקבל את המענה הדרוש לה בתשומת לב מתוך הבנה של החלל. המטרה בשלב הזה היא לאפיין את הבית. לכן, לא פעם, ההמלצה היא ללכת לשוטט קצת בדוכנים שונים ברחבי העיר בה אתם גרים, ללכת לספוג רעיונות בחנויות מזכרות קטנות ועוד. על ידי איסוף של התמונות בהן אתם מעוניינים יהיה לכם קל יותר לאפיין את הבית שלכם ולהפוך אותו לשלכם באמת.
  5. סיום ודברים אחרונים: זה הרגע בו נתלה וילונות, נניח עציצים במקומות המיועדים לכך ועוד. ככל שנקפיד על עבודה מדוקדקת מההתחלה כך הבית יראה טוב יותר גם בהמשך. עיצוב פנים בתים הוא למעשה תהליך שלא באמת מסתיים למרות שהוא מתחיל בזה. הבית הוא תמיד שלכם לביצוע שורה של שינויים בכל עת.

להצעת מחיר מותאמת אישית - מלאו את הפרטים!

עיצוב פנים בתים פרטיים עם אדריכלית ומעצבת פנים

אם אתם בתהליך של רכישת דירה או שיפוץ וצריכים לבצע עיצוב פנים לבית שלכם, זה הזמן ליצור קשר עם מעצבת פנים. אני, אסתי איפרגן, אדריכלית ומעצבת פנים מזה חמש עשרה שנים אשמח לעמוד לשירותכם.

5/5 - (8 דירוגים)
דילוג לתוכן