רועי ואסתי איפרגן אדריכלות

עיצוב חדר רחצה הורים

חדר רחצה בסוויטת ההורים הוא חלק בלתי נפרד. הוא קשור בתהליך של תחילת היום וגם בסופו של יום. המטרה היא ליצור תחנת מעבר רגועה, נעימה ומזמינה לאותם רגעים ביום שהם אך ורק שלנו. המדריך המלא לעיצוב חדר רחצה הורים קטן או גדול, כל מה שתרצו לדעת לפני שהתחלתם לעצב.

עיצוב חדר רחצה הורים קטן או גדול

חדר הרחצה של ההורים, כשמו כן הוא – להורים, והוא נמצא בתוך חדר השינה שלכם- ההורים, והוא החיק שלכם בתוך הבית. את עיצוב חדר הרחצה שלכם ניתן להוביל בדרך אחת שהיא התאמת חדר הרחצה לשאר חדרי הרחצה בבית ושמירה על אותו קו עיצובי, או לחילופין יצירת עיצוב שונה לגמרי, בין אם בהתאמה לחדר השינה שלכם או פשוט חדר רחצה שונה ומיוחד שכולו לרשותכם.

חדר רחצה הורים גדול ומעוצב
חדר רחצה הורים גדול ומעוצב

אותו סגנון עיצוב כשאר חדרי הרחצה או עיצוב ייחודי?

אם תבחרו ללכת על אותו סגנון עיצוב בחדר הרחצה להורים כמו בשאר חללי הרחצה, המשמעות היא אותם חיפויי קיר ואותם גימורים של כלים סניטרים.

אך גם באפשרות הזו ניתן לגוון ולייחד את חדר הרחצה שלכם ויש כאן כמה אפשרויות:

עיצוב חדר אמבטיה הורים
עיצוב חדר אמבטיה הורים

ברזים ואביזרי מתכת בגוונים שונים

בחרו את כל אביזרי המתכת כגון ברזים, טוש, לחצן אסלה וכו' – בגוון שונה משאר חללי הרחצה בבית.

כך למשל, אם בכל חדרי הרחצה בחרתם בברזי ניקל מבריקים, לכו על ברזים שחורים בחדר הרחצה המאסטר וזה ייתן לכם טוויסט מודרני עדכני.

גם ברזים בגווני הזהב/ נחושת יכולים להיות מיוחדים אם הם מתאימים לחיפויים שבחרתם.

הברזים הסטנדרטים מתאימים לחלל הרחצה המרכזי בבית כי הם יותר פרקטיים ועמידים, לעומת ברזים שחורים למשל, שהם פחות עמידים ומבליטים סימני אבנית וכו' והרי שבחדר הרחצה של ההורים- ההורים הם היחידים שישתמשו בחדר ומכאן שאפשר קצת לדחוק את הגבול בעניין זה.

ברזים במגוון אחיד למראה יוקרתי
ברזים במגוון אחיד למראה יוקרתי

בחרו כיור שונה

אם למשל בחדר הרחצה הראשי בחרתם כיור שקוע מלא כך שניתן לגרוף אליו את המים והלכלוך בקלות למקסימום פרקטיקה, הרי שבחדר הרחצה שלכם תוכלו להציב כיור מונח מלמעלה. זה יוצר מראה מרשים מיוחד ושונה ושוב, בחדר הרחצה שלכם אתם יכולים להרשות לעצמכם קצת לחרוג מהנורמה ולאפשר לעמכם את מה שאתם אוהבים.

אקססוריז להשלמת העיצוב

כמובן – בחרו לכם סט של סבוניות לכיור, הוסיפו עציץ נאה, בחרו לכם מגבות ייחודיות  או אפילו מראה שונה במסגרת ובצורה וצרו לכם אווירה של בית מלון באי הפרטי שלכם. גם זו דרך לבחור פריטים שונים  במעט מהבחירות בשאר חדרי הרחצה בבית שיסגרו לכם את הפינה שלכם.

אקססוריז לחדר רחצה הורים
אקססוריז לחדר רחצה הורים
להשארת פרטים וקבלת הצעת מחיר לחצו כאן

נסו לבחור בעיצוב ייחודי המותאם לחדר רחצה הורים

ואם בחרתם לכם עיצוב שונה לגמרי בחדר הרחצה שלכם, זה הזמן להחליט האם תרצו ליצור סוויטה אחידה כלומר להתאים את חדר הרחצה של ההורים לעיצוב של חדר השינה או שתעדיפו פשוט ליצור שם עולם שונה לגמרי?

אם תבחרו באופציה הראשונה, כלומר לשמור על הסגנון העיצובי של חדר השינה גם באמבטיה של ההורים, אז נסו לתמצת את הגוונים העיקריים והחומרים מהחדר.

אם חדר השינה ניטרלי ונקי – חדר האמבטיה יהיה כזה. אם חדר השינה מעוצב הסגנון הבוהו שיק או המונוכרומטי  אז לפי קו המחשבה הזה, תצטרכו ליצור סנכרון והתאמה.

אם תבחרו באופציה השניה, כלומר ליצור עיצוב שונה מהחלל השינה, נסו לחשוב איזו פנטזיה עיצובית תרצו להגשים בחדר הרחצה שלכם? איזו תחושה תרצו לחוות בחדר הרחצה של ההורים: אנרגיה ונמרצות או דווקא רוגע שלווה ושקט?

חדר אמבטיה הורים יוקרתי
חדר אמבטיה הורים יוקרתי

רעיון של ניגודיות ביחס לחדר השינה שלכם כקו מנחה

למשל אם חדר השינה רגוע ונייטרלי- צרו חדר רחצה נועז שיגוון לכם את העיצוב,

או אם חדר השינה שלכם מעוצב בצורה מיוחדת ואדג'ית – אולי תרצו דווקא חדר רחצה נקי מרשים ומרגיע?

בנוסף, זה הזמן לפתוח את כל ההשראות שתוכלו למצוא, חלקן באתר המגזין, באפליקציות או באתרים נוספים. נסו ליצור לכם פלטת צבעים מובילה ולחשוב כיצד תשלבו אותה, מהם הצבעים המובילים והעיקריים, מהם הצבעים הנוספים שיופיעו מעט בחדר? מהו הסידור של הפריטים בחלל?

תכנון חדר רחצה הורים
תכנון חדר רחצה הורים

להצעת מחיר מותאמת אישית - מלאו את הפרטים!

לסיכום,

העיקר שתחליטו קודם על קו מנחה לעיצוב חדר הרחצה של ההורים, כדי שתוכלו לחפש בהתאם אליו את כל המקורות שיצרו לכם את הסגנון שאתם רוצים והכי יתאים לכם להתחיל בו את היום ולסיים בו את היום. אני, אסתי איפרגן, אדריכלית ומעצבת פנים כבר 15 שנים בקירוב. לאורך הדרך עבדתי עם אינספור לקוחות ואני אשמח לעבוד גם אתכם ולהפוך את החיים שלכם טובים יותר. מוזמנים ליצור איתי קשר ולקבל הנחיות וליווי אישי.

5/5 - (11 דירוגים)
דילוג לתוכן