רועי ואסתי איפרגן אדריכלות

איך לעצב את הבית בצורה נכונה

אם אינכם יודעים איך לעצב את הבית שלכם, כדאי שתפנו למעצב פנים שבמהלך תהליך העבודה אתכם ילמד מהם ההעדפות העיצוביות שלכם ומהם הצרכים שלכם, וידע איך לעצב את הבית עבורכם בהתאם לפנטזיה שלכם ובהתאם לצרכים שלכם.

דירות מעוצבות – טיפים לעיצוב הבית בזול

היום כולם חולמים על דירה מעוצבת ומרשימה, שמשלבת אביזרים, רהיטים וצבעים שיוצרים את השלמות. מסתבר שאפשר לעשות זאת בתקציב נמוך ולהפוך כל דירה למעוצבת ומרשימה. החלום יכול להתגשם ואפשר לעצב היום דירה בדיוק לפי הדרישות שלכם גם בלי שיהיה לכם תקציב ענק. כל מה שאתם צריכים הם כמה טיפים לעיצוב הבית בזול

פרויקטים אחרונים

למי מכם שלא מוותר על דירה מעוצבת הנה כמה טיפים לעיצוב הבית בתקציב נמוך:

  • ראשית בחירת הצבעים בבית, היא חשובה מאוד, ניתן להשתמש בצבעים בהירים ונעימים שמעניקים לכל חדר תחושה חמה ומזמינה ולא תחושה קודרת, אפשרי לשלב צבע דומיננטי או טפט באזור פינת האוכל, על מנת לתת עניין בדירה.
  • בנוסף כדאי לשדרג בבית פריטים ישנים כמו כריות או רהיטים ולהעניק להם מראה חדש ועדכני.
  • גופי תאורה מרכזיים שמתאימים לקו העיצובי של הדירה, בכל מקרה אין צורך להשקיע אלפי שקלים בגופי תאורה חדשים, שני גופי התאורה הכי חשובים הם גוף התאורה בסלון ובמטבח שיוצרים את האווירה והמראה העיצובי. עיצוב הבית בזול זה אפשרי!

עיצוב דירות קטנות

במציאות העירונית הצפופה של היום יש לא מעט דירות קטנות שבהן הסלון הוא גם פינת עבודה, והמטבח הוא גם פינת האוכל, דירות קטנות הן דירות שחייבות להיות פונקציונליות ופרקטיות. עיצוב דירות קטנות חייב להיות יצירתי, ופרקטי.

דירות קטנות חובה שיהיה בהן הרבה מקומות אחסון, כמו נישות של גבס או מדפים תלויים, בנוסף לכך דירות קטנות כדאי שיהיו בהן צבעים בהירים שיוצרים תחושה של חלל מרווח. עיצוב דירות קטנות הוא אתגר לא פשוט , והוא צריך להיות מותאם באופן אישי לצרכיו של הדייר.

עיצוב פנים הבית

הדירה שבה אנחנו גרים היא המקום שבו אנחנו צריכים להרגיש הכי טוב והכי נוח, משום שביתנו הוא מבצרנו, לכן עיצוב פנים הבית צריך להשיג את היעד של יצירת חלל מגורים נוח ונעים למגורים. עיצוב פנים הבית מתבסס על כימיה בין המעצב ללקוח, ועל תהליך עבודה שבמהלכו המעצב לומד מהם הצרכים, ההעדפות, והטעם העיצובי של הלקוח, ובהתאם לכך מכין תכנית עיצוב ראשונית.

עיצוב פנים הבית יהיה מוצלח רק אם יצליח לעמוד בציפיות של הלקוח, ולהתאים לדרישות הלקוח, ורק אם בסופו של דבר עיצוב הפנים של הבית אכן ישפר את איכות החיים של הלקוח בתוך הבית.

המשרד של "אסתי איפרגן אדריכלות ועיצוב פנים" – מספק שירותי עיצוב, אדריכלות והום סטיילינג מגוונים, החל מעיצוב ותכנון אדריכלי לדירות קטנות, וכלה בעיצוב בתים פרטיים. המשרד צבר ניסיון רב בפרויקטים שונים של עיצוב פנים מסוגים שונים, והוא מציע ללקוחות שירות של עיצוב פנים המותאם אישית ללקוח.

להצעת מחיר מותאמת אישית - מלאו את הפרטים!

5/5 - (8 דירוגים)
דילוג לתוכן