רועי ואסתי איפרגן אדריכלות

עיצוב בתי יוקרה ודירות יוקרה

זה לפעמים נשמע כאילו עיצוב בתי יוקרה הוא תהליך שונה באופן דרמטי מתהליך עיצוב פשוט, אבל האמת היא כי לעולם העקרונות של עולם העיצוב הם אותם העקרונות.

שינויים בתקציב לטובה הם כמובן יתרון מובהק אבל אסור לנו להיות שאננים

אנחנו צריכים לקחת את ההזדמנויות שהעולם נותן לנו ולהפוך את התהליך של עיצוב בתי יוקרה לכזה שנותן לנו בדיוק את מה שאנחנו מחפשים, האדריכלים והמעצבים כמו גם הלקוחות שלנו כאחד. במאמר הבא ננתח ביחד את האלמנטים שמאפיינים יותר מכל עיצוב דירות יוקרה. נבין ביחד מה זה בכלל אומר עיצוב בתי יוקרה וממה כדאי לנו לשמור מרחק.

פרויקטים אחרונים

מחפשים פתרונות יצירתיים לעיצוב דירת יוקרה? אני כאן

עיצוב בתי יוקרה הוא תהליך ארוך בו אנחנו הופכים את הבית שלכם למה שאתם חולמים שיהיה. מדובר על תהליך בו אנחנו מחדדים כל הזמן את השאלות שעתידות להנחות אותנו לאורך כל התהליך כמו מה אנחנו מעוניינים שיהיה בסופו של התהליך הבית בתוכו אתם חיים.

אם אתם מחפשים מעצבת פנים אני מזמינה אתכם לצאת איתי למסע כדי לברר את כל האלמנטים שיש לברר וכמובן כדי להביא לתוצאות טובות ואיכותיות בסופו של יום. אם אתם מחפשים סיוע מקצועי כבר בשלב הזה אתם יכולים ליצור איתי קשר בכל דרך בה תבחרו. אם אתם רוצים לקרוא עוד על עיצוב דירות יוקרה, גם זה יכול להיות הזמן שלכם להתחיל לקרוא.

מה מגדיר עיצוב בתי יוקרה?

האמת היא שאין תשובה אחת עבור מה הוא עיצוב בתי יוקרה. שהרי עיצוב דירת יוקרה הוא מושג שנגזר כתוצאה ישירה מהתקציב של הפרויקט. ברור שכאשר יש יותר כסף אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לרכוש עוד מוצרים באיכות גבוהה.

אבל יותר מתהליך של עיצוב בתי יוקרה אנחנו חייבים לקחת בחשבון כי התהליך הוא קודם כל האופן בו אנחנו הופכים את הבית לכזה שנראה מהודק, בטעם טוב ועוד. הנקודה המרכזית אולי שמלווה תהליך אדריכלות פנים הוא ההכרה באופנה המתחדשת בתחום. על כך נרחיב כעת.

קיימים סגנונות עיצוב 'על זמניים'

למשל אדריכלות עיצוב כפרי הוא לעולם עיצוב מלא עץ ואלמנטים בהירים. עיצוב מודרני לעומת זאת הוא עיצוב שהולך על חומרים כמו ברזל ובטון שמאפיינים את המראה האורבני החדש. אבל עיצוב בתי יוקרה הוא למעשה עיצוב שלעולם משתנה בהתאם לרוח הזמן. בכל שנה חדשה אנחנו יכולים לראות איך המעצבים הגדולים והנחשבים בעולם מכתיבים את הטון על פי התרבות המתעדכנת בכל יום מחדש.

אנחנו חיים בעולם דינמי, מהיר, כזה שהכל בו קורה במהירות אחרי כמעט ואי אפשר לעקוב לעיתים. עיצוב בתי יוקרה הוא תהליך עיצובי שלמעשה לוקח את כל אותם אלמנטים חדשים שאנחנו מכירים מבתי האופנה החדשים ומכניס אותם אל תוך הבית או הנכס בו אנחנו מתמקדים לאורך התהליך.

המטרה היא לתת לכם מענה לצרכים שלכם

עיצוב פנים בתים פרטיים הוא לא תהליך עיצובי שאין בו מתן תשומת לב לכל אותם אלמנטים שמחפשים בכל בית כמו מקום עבור המשפחה, נקודה בה אפשר לארח את החברים ועוד. אלא שכאשר אנחנו מדברים על עיצוב דירות יוקרה הרבה פעמים אנחנו נרצה להקפיד על יצירה של 'חלון ראווה' בהתאם לצו האופנה. ישנם בתים בהם אנחנו ניצור איזה אלמנט גדול ודרמטי באמצע הסלון קיימים בתים בהם אנחנו ניצור חיפוי לקיר שנותן מראה קצת אחר. כמובן שכאשר אנחנו מדברים על עיצוב בתי יוקרה אנחנו לא יכולים שלא להשקיע מחשבה בקולנוע הביתי ובבריכה שהיא הרבה פעמים ממש חלק אינטגרלי מעבודה של עיצוב דירת יוקרה.

אולי זו הנקודה החשובה מכל להבין שכאשר אנחנו מדברים על עיצוב בתי יוקרה אנחנו בעיקר מדברים על תכנית לה יש הרבה יותר סעיפים מכל תכנית רגילה ולכן אנחנו קודם כל צריכים לקחת נשימה עמוקה לפני היציאה לדרך ומשם להתחיל.

להצעת מחיר מותאמת אישית - מלאו את הפרטים!

תהליך של עיצוב בתי יוקרה בידיים של מי שאתם מאמינים בו

עיצוב בתי יוקרה הוא הרבה פעמים תהליך בו מעורב לא מעט כסף מטבע הדברים. אולי זו הסיבה בגינה חשוב כל כך לבחור לבצע את התהליך של עיצוב דירות יוקרה רק עם מי שאתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות. הרבה פעמים קשה ללקוח להבין מדוע יש להשקיע כסף באלמנט כזה או אחר והאמת היא שאם אתם לא רוצים להיות מוטרדים ולא בטוחים בתוצאה הסופית, אין כל ספק כי הפקדה של העבודה בידיים של מי שיודעת מה היא עושה היא ככל הנראה הבחירה הטובה ביותר וכזו שבעיקר משחררת אתכם מלהיות עסוקים בתוצאה הסופית.

אם אתם רוצים לקבל עוד מידע על עיצוב דירות ובתי יוקרה המותאם לצרכים שלכם באופן אישי זה הזמן שלכם ליצור קשר כדי שנוכל להתחיל את התהליך ביחד. אני מזמינה אתכם לדבר איתי בכל עת וכמובן להביא רעיונות שביחד נצליח ליצור מהם את הבית עליו תמיד חלמתם בסוף יום.

5/5 - (8 דירוגים)
דילוג לתוכן